بیانیه شورای ائتلاف علیه طراحان جنایت تروریستی در کرمان

کد خبر: 1266353

دشمنان دنیای اسلام و ایران اسلامی بدانند که سربازان راهِ روشن سردار سلیمانی، پاسخ‌هایی سخت و پشیمان کننده برای طراحان این جنایت وحشیانه تدارک دیده اند.

بیانیه شورای ائتلاف علیه طراحان جنایت تروریستی در کرمان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد ترورها و انفجارهای ناجوانمردانه نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی در اراده و عزم آهنین آنها در مسیر محو شرارت و اشغالگری ایجاد نماید.

بر اساس این گزارش، متن کامل پیام بدین شرح است:

عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و جراحت صدها تن از هموطنان عزیزمان شد، بار دیگر نقاب از چهره شیطانی آمران و عاملان این اقدام وحشیانه کنار زد.

دنیای استکبار که ضربات سهمگینی را در میادین نبرد متحمل شده است، انتقام شکست‌های پیایی خود را با انفجارهای بزدلانه از مردان و زنان و کودکانی می‌گیرد که برای ابراز عشق و دل‌داگی به سردار مبارزه با تروریسم در مراسم گرامیداشت آن فاتح دل‌ها شرکت کرده بودند.

گسترش نفوذ و مساحت جبهه مقاومت که این روزها به کابوس دشمنان بشریت تبدیل شده است، مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های سربازانی است که برای آزادی قدس شریف و پاکسازی سرزمین فلسطین از لوث اشغالگران نیم خیز شده و لحظه شماری می‌کنند.

دشمنان دنیای اسلام و ایران اسلامی بدانند که سربازان راهِ روشن سردار سلیمانی، پاسخ‌هایی سخت و پشیمان کننده برای طراحان این جنایت وحشیانه تدارک دیده‌اند و نشان خواهند داد که ترورها و انفجارهای ناجوانمردانه نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی در اراده و عزم آهنین آنها در مسیر محو شرارت و اشغالگری ایجاد نماید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن همدردی با خانواده‌های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به عموم مردم شریف ایران تسلیت گفته و برای شهدای این حادثه بهره مندی از رزق الهی و برای مجروحان سلامت عاجل و کامل مسالت دارد./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها