جوان: فقط این سه‌نفر: روحانی، علی کریمی و زیباکلام!

کد خبر: 1266610

جوان نوشت: آقای روحانی، رئیس‌جمهور پیشین که البته تشکیلات حفظ آثار دارد و چه‌بسا به خود زحمت نداده باشد، متنی را که تشکیلاتش برای او تهیه کرده‌اند، یک بار بخواند، در عباراتی که یک ننگ‌تمام‌عیار است

جوان: فقط این سه‌نفر: روحانی، علی کریمی و زیباکلام!

گروه سیاست سایت فردا - ترور به اندازه کافی دردآور است و در این میان برخی موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرها به منزله پاشیدن نمک بر زخم است. 

روزنامه جوان در این ارتباط نوشته: آقای روحانی، رئیس‌جمهور پیشین که البته تشکیلات حفظ آثار دارد و چه‌بسا به خود زحمت نداده باشد، متنی را که تشکیلاتش برای او تهیه کرده‌اند، یک بار بخواند، در عباراتی که یک ننگ‌تمام‌عیار است، عملیات تروریستی فاجعه‌باری را که داعش به‌عهده گرفته و کسی باور نکرده و آن را همگان، کار مشترک موساد و سیا می‌دانند، به فقدان «آزادی‌های مشروع» در کشور ربط می‌دهد! و البته فقدان «نیرو‌های دلسوز با نگاه ملی» که حتماً منظورش خودش و آن تیم و دسته اسفناکش هستند. 

اگر بخواهیم انعکاس همین نوع موضع‌گیری را در قشر روشنفکر دانشگاهی نزدیک به تیم رئیس‌جمهور سابق ببینیم، بهترین مثالش صادق زیباکلام است، هرچند زشت است سخن او و نام‌بردن از او. زیباکلام هم از موساد و سیا رفع اتهام کرده و گفته همه شواهد و قرائن نشان می‌دهد عملیات تروریستی کرمان، بعید است کار اسرائیل باشد، اسرائیل نمی‌آید افرادی را که هیچ گناهی ندارند و فقط در آن مکان حضور داشتند از بین ببرد! 

مورد مبتذل این سه‌گانه که صدای برخی از همان هم‌تیمی‌های رئیس‌جمهور سابق را هم درآورده، بی‌آنکه به شباهت‌های ساختاری پیام خودشان با این پیام مبتذل توجه کنند، به علی کریمی تعلق دارد که از مرگ هموطنان در کرمان ابراز شادمانی و شعف کرده است!


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها