حاجی‌دلیگانی: برخی بیمارستان‌ها تا سکه نگیرند بیمار را عمل نمی‌کنند!

کد خبر: 1267360

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از بیمارستان‌ها تا وقتی از بیمار سکه و دلار نگیرند بیمار را عمل و درمان نمی‌کنند، باید وزارت بهداشت فکری کند چون این موضوع مشکل اساسی در کشور است.

حاجی‌دلیگانی: برخی بیمارستان‌ها تا سکه نگیرند بیمار را عمل نمی‌کنند!

حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: مشکل حوزه دارو را می‌توان با ایجاد معاونت جدیدی در ریاست جمهوری برای حل اختلافات بین مدیران دولت حل کرد. اختلافات زیادی بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در بحث دارو وجود دارد لذا رئیس جمهور معاون حل اختلاف تعیین کند تا با رفع آنها مشکلات هم حل شود.

حاجی‌دلیگانی همچنین با اشاره به مشکل تامین دارو برای بیماران خاص ادامه داد: برخی از داروها برای بیماران خاص و پیوندی و یا پانسمان از کشور خاصی برای بیماران پروانه‌ای باید تامین شود لذا رئیس مجلس شورای اسلامی جلسات مشترکی با وزارت خارجه و هلال احمر تشکیل دهد تا بتوان مشکل این بیماران را حل کرد چون اگر دارو به موقع نرسد آنها با مشکل مواجه می‌شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: در بحث درمان، منکر معروف شده است یعنی در برخی از بیمارستان‌ها که به نهادهای خوبی هم وابسته هستند، تا سکه یا دلار از بیمار نگیرند او را عمل نکرده و درمان نمی‌کنند. باید وزارت بهداشت فکری کند اگر تعرفه اشکال دارد آن را اصلاح کند اما این‌که تا سکه و دلار نگیرند بیمار را درمان نمی‌کنند یک مشکل اساسی برای کشور است.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها