قالیباف: آمریکا مدیریت جنگ علیه فلسطین را بر عهده دارد/ نایب‌رئیس مجلس عمان: طبق قانون مجلس عمان، هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی غیرقانونی است

کد خبر: 1267724

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در دیدار با نایب‌رئیس مجلس عمان:موضوع فلسطین موضوع نخست جهان اسلام است و همهٔ کشورهای اسلامی باید در کلام و در عمل از فلسطین حمایت کنند.

قالیباف: آمریکا مدیریت جنگ علیه فلسطین را بر عهده دارد/ نایب‌رئیس مجلس عمان: طبق قانون مجلس عمان، هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی غیرقانونی است

سرویس سیاسی فردا:  محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در دیدار با نایب‌رئیس مجلس عمان:موضوع فلسطین موضوع نخست جهان اسلام است و همهٔ کشورهای اسلامی باید در کلام و در عمل از فلسطین حمایت کنند.

 آمریکا مدیریت جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطین را بر عهده دارد. ضربه‌ای که عملیات طوفان الاقصی به رژیم صهیونیستی وارد آورد، تا پیش از این و در هیچ جنگ دیگری اتفاق نیفتاده بود.

 اگر کشورهای اسلامی برای ممانعت از گسترش جنگ تلاش نکنند، دامنهٔ آن سایر منطقه را نیز فرا خواهد گرفت. نشست امروز تهران و سایر نشست‌های مشابه برای محکوم کردن و دریافت تلاش‌ها برای توقف این جنگ بسیار مهم است.

 از مواضع عمان علیه رژیم صهیونیست و در حمایت از ملت فلسطین تشکر می‌کنیم. امیدواریم همکاری‌ها بیش از پیش برای توقف جنگ صورت گیرد.

photo_2024-01-10_17-58-10

 نایب‌رئیس مجلس عمان: طبق قانون مجلس عمان، هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی غیرقانونی است | از موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از فلسطین تجلیل می‌کنیم

طاهر بن مخبوت بن علی الجنیبی، نایب‌رئیس مجلس عمان، در دیدار با محمدباقر قالیباف:روابط میان عمان و ایران بسیار مستحکم و بر پایه‌های برادری و همسایگی است که امیدواریم در آینده گسترش یابد.

مقامات، مسئولان و ملت عمان همواره حامی ملت فلسطین بوده و برای کمک به آن‌ها تلاش می‌کنند. همواره بعد از هر نماز جمعه مردم عمان نمازی برای شهدای فلسطینی اقامه کرده و به تظاهرات علیه اقدامات جنایت‌آمیز رژیم صهیونیستی می‌پردازند.

گفتنی است قانونی در مجلس عمان به تصویب رسیده که هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را غیرقانونی می‌داند.

از موضع رسمی و مردمی جمهوری اسلامی ایران که همواره از آرمان فلسطین حمایت کرده‌اند تجلیل می‌کنیم. موضوع فلسطین بسیار مهم است و جمهوری اسلامی همواره به‌خاطر این حمایت‌ها تحت فشارهای بین‌المللی ازجمله تحریم‌ها قرار گرفته است. ازاین‌رو باید مراتب قدردانی و ثبات قدم شما در این مسیر را اعلام کنیم.

معتقدیم رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای غربی و در صدر آن آمریکا حمایت می‌شود. اگر این ابرقدرت‌ها پشت این رژیم نبودند، اسرائیلی‌ها به این راحتی نمی‌توانستند به اقدامات جنایت‌آمیز خود ادامه دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها