آیت الله نوری همدانی: رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه چهره واقعی خود را نشان دادند

کد خبر: 1267986

مرجع تقلید شیعیان گفت: رژیم اشغالگر قدس با جنایاتی که در غزه علیه مردم این سرزمین انجام می‌دهد، چهره واقعی خود را به دنیا نشان داده است.

آیت الله نوری همدانی: رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه چهره واقعی خود را نشان دادند

آیت الله حسین نوری همدانی ظهر پنجشنبه در دیدار سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان بسیار ارزشمند است و باید از خون پاک شهدا حراست کنیم.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه با بیان اینکه جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران همواره مورد خشم و غضب دشمنان اسلام بودند افزود: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد دشمنی جبهه استکبار از جمله آمریکا، اسرائیل، انگلیس و مزدوران آنان در منطقه علیه ملت ایران هستیم.

آیت الله نوری همدانی افزود: امروز به برکت خون پاک شهیدان، ایران اسلامی در عرصه های مختلف به موفقیت‌ها و دستاوردهای خوبی نائل شده است و درخت تناور انقلاب اسلامی در برابر حوادث و نقشه‌های دشمن مستحکم ایستاده است.

مرجع تقلید شیعیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رساندن شماری از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: این گونه اقدامات تروریستی نشان دهنده ضعف و درماندگی دشمن است چرا که نمی‌تواند در برابر قدرت جمهوری اسلامی و گفتمان انقلاب ایستادگی کند به همین دلیل دست به چنین جنایاتی می‌زند که برای ما بسیار دردناک است.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس با جنایاتی که در غزه علیه مردم این سرزمین انجام می‌دهد، چهره واقعی خود را به دنیا نشان داده است.

وی ادامه داد: مردم غزه برادران و خواهران ما هستند به همین دلیل باید برای یاری آنان تلاش کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه در هر شبانه روز صدها زن و کودک در غزه به شهادت می‌رسند افزود: امروز شرایط در غزه بسیار سخت و حساس است و به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به حوادث غزه صورت گیرد.

وی بیان کرد: امروز آنچه که در غزه در حال رخ دادن است میدان آزمایشی برای سنجش شرافت اسلامی مسلمین است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها