علت پافشاری مدعیان اصلاحات بر تأیید افراد ردصلاحیت شده

کد خبر: 1268179

روزنامه مدعی اصلاحات می‌گوید، افراد ردصلاحیت شده را تأیید کنید!

علت پافشاری مدعیان اصلاحات بر تأیید افراد ردصلاحیت شده

روزنامه آرمان ملی در گفت‌وگو با یکی از اصلاح‌طلبان نوشت: وقتی مطالبی با دلسوزی مطرح می‌گردد مسئولان باید پذیرای آن باشند نه اینکه رد شود و به شکل دیگری مردم را ناامید کنند. چرا که یکی از مسائل مهم بحث نشاط و امید مردم است.

در بخشی دیگر عنوان شد: با توجه به نظرسنجی‌ها امروز وضعیت مناسبی را در جامعه معطوف به انتخابات شاهد نیستیم، اما برای برون‌رفت از این وضعیت مسئولان امر باید بپذیرند که مشکل وجود دارد و برای بهبود شرایط فضای انتخاباتی فضا را  باز بگذارند و افراد رد شده به انتخابات بازگردند شاید مقداری مشارکت بالا رود، در غیر این صورت این‌گونه که پیش می‌رود طبیعتا وضع مناسبی را شاهد نخواهیم بود.

گفتنی است، وقتی مطالبی با دلسوزی بیان می‌گردد با هدف اصلاح گفته می‌شود اما در برخی از مطالب قصد و غرض‌های جناحی و حزبی وجود دارد. عده‌ای در گفت‌وگوهایشان سعی بر کاهش تورم را که تاکنون نتیجه آن را شاهد بودیم، نادیده می‌گیرند و تنها از وضعیت بد اقتصادی صحبت می‌کنند. حال آنکه خود این جناح، دولت را با 60 درصد تورم، کسری 480 هزار میلیاردی و بدهی 1500 هزار میلیارد تومانی تحویل دولت سیزدهم داد.

مسئولی دیده نمی‌شود که بگوید وضعیت مطلوب و خوب اقتصادی درحال حاضر داریم بلکه به تلاش برای رساندن اقتصاد به وضعیت مطلوب تاکید می‌کنند. اکنون تورم 60 درصدی که دولت دوازدهم تحویل دولت رئیسی داد اکنون به حدود 40 درصد رسیده است.

پافشاری مدعیان اصلاحات بر تأیید افراد فاقد صلاحیت، نشان از آن دارد که این طیف حاضر نیست فعالیت سیاسی در چارچوب قوانین و مقررات کشور داشته باشد و مانند گذشته در پی ساختارشکنی، فتنه‌گری و ایفای نقش پادویی برای دشمن است.

کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها