وزیر کشور: مردمی‌سازی اقتصاد همیشه کارگشا بوده‌ است

کد خبر: 1269457

وزیر کشور گفت: تاریخ نشان داده است که مردمی‌سازی اقتصاد بهترین راهکار مدیریت در این عرصه بوده و همیشه در هر شرایطی کارگشا بوده است.

وزیر کشور: مردمی‌سازی اقتصاد همیشه کارگشا بوده‌ است

وزیر کشور گفت: تاریخ نشان داده است که مردمی‌سازی اقتصاد بهترین راهکار مدیریت در این عرصه بوده و همیشه در هر شرایطی کارگشا بوده است.

احمد وحیدی روز پنج‌شنبه در آیین آغاز پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز کشور در مشهد افزود: هرگاه مردم در کارها مشارکت داده شده اند، آن طرح به راحتی و درستی به سرانجام رسیده و کمک خوبی به اقتصاد کرده است.

وی ادامه داد: هرجا طرحی که با مشارکت مردم انجام گیرد، حتما کار ارزشمندی خواهد بود و اینگونه طرح ها در تمامی حوزه‌ها لازم است.

وزیر کشور با بیان اینکه حکمرانی استانی نیز یکی دیگر از اقدامات لازم برای مدیریت در کشور است، ادامه داد: اکنون باورها بر این است که مدیریت توزیعی، جایگزین مدیریت متمرکز شود.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات جهادی مسوولان استانی در بسیاری از بحران ها همیشه ملموس بوده و جای تقدیر دارد.

وحیدی عنوان کرد: به عنوان مثال در سرمای بی سابقه سال گذشته حتی یک نفر نیز دچار سرمازدگی نشد در حالی که این اتفاق در غرب موجب مرگ هزاران نفر شد.

صرفه جویی منطقی گاز موجب توسعه اقتصاد می شود

استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: صرفه جویی در مصرف گاز، موجب می شود در روزهای اوج مصرف، صنایع تعطیل نشوند و در نتیجه صرفه جویی منطقی موجب تداوم توسعه اقتصادی خواهد شد.

یعقوبعلی نظری افزود: کاهش ناپایداری انرژی در شرق کشور یکی از اقدامات مهم در دولت سیزدهم بود که با همت مردم و مسوولان انجام گرفت.

وی محدودیت در تجهیزات و زیر ساخت های شبکه انتقال گاز خراسان رضوی را یکی از مشکلات قدیمی استان دانست و بیان کرد: با تلاش های بی وقفه و انجام عملیات های عمرانی در این حوزه، این مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

در پایان این همایش از تعدادی از خانواده های خوش مصرف گاز در خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد و پوشش مردمی سازی مصرف گاز در کشور آغاز شد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها