روحانی برود سراغ خاطره نویسی!

کد خبر: 1270309

مهدی آیتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب که پیش از این محمد خاتمی را یک بازنشسته سیاسی معرفی کرده بود، درباره حسن روحانی هم معتقد است که محبوبیتی بین مردم ندارد و بهتر است سراغ خاطره‌نویسی برود.

روحانی برود سراغ خاطره نویسی!

آیتی در گفتگو با آرمان، در ارتباط با تحرکات سیاسی- رسانه‌ای حسن روحانی در انتخابات خبرگان رهبری گفته که «آقای دکتر روحانی در حال حاضر یک چهره سیاسی بدون پایگاه اجتماعی و فرهنگی است و عامه مردم ایشان را به عنوان یک شخصیت ممتاز سیاسی قبول ندارند. در نتیجه این افراد تنها در حال دست و پا زدن هستند و حتی بدنه سابق سیاسی آن‌ها نیز حاضر به رأی به آنان نیستند.»

این فعال سیاسی در پاسخ به این سؤال که چرا تنها چهره‌های معروف در ایران قصد نامزد شدن دارند گفته: «متأسفانه در دنیا این چهره‌ها بعد از یک دوره حضور در قدرت به سمت کار‌های خیریه، مدنی و سازندگی حرکت می‌کنند و به سمت بازسازی جامعه می‌روند، اما در ایران این افراد همواره سعی دارند در جنجال‌های سیاسی مداخله کنند. علت این است که فعالان سیاسی شغل دیگری ندارند. در حال حاضر کارگزاران سازندگی و حتی افرادی مانند روحانی فریاد سیاسی نزنند باید چه کار کنند؟ روحانی اگر گعده بازی‌های سیاسی را نداشته باشد چه کار کند؟»

آیتی تأکید کرد: «این افراد باید کتاب خاطرات سیاسی خود را بنویسند نه اینکه وارد گعده بازی‌های سیاسی شوند.»

از یک منظر شاید بی‌راه هم نگوید؛ در ایران گویی چهره‌های سیاسی و مدیران و مسئولان سیاسی هیچ گاه علاقه ندارند از حلقه قدرت کنار بروند و همیشه در تلاش برای بقای خود در کرسی‌های حاکمیتی هستند.

منبع: روزنامه جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها