مجلس نحوه نظارت بر اجرای مصوبه حمایت از اشتغال را مشخص کرد

کد خبر: 1270483

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ساز و کار نظارت بر اجرای مصوبه حمایت از اشتغال زایی در سال ۱۴۰۳ را تعیین کردند.


مجلس نحوه نظارت بر اجرای مصوبه حمایت از اشتغال را مشخص کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز (سه شنبه) مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور را بررسی کرده و بخش هزینه ای بند ت تبصره ۲ لایحه را به تصویب رساندند.

بر اساس بخش هزینه ای بند ت تبصره ۲ لایحه بودجه؛

ساز و کار نظارت:

۱. مسؤولیت نظارت بر اجرای این تبصره بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

۲. خزانه داری کل کشور مکلف است ماهانه گزارش پرداختی جزء (۱) بند الف این تبصره را به مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.

۳. وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور مکلفند ماهانه گزارش عملکرد جزء (۲) بند الف این تبصره را به مجلس شورای اسلامی ارائه نمایند.

۴. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلفند ماهانه گزارش عملکرد جزء (۸) بند الف این تبصره را به مجلس شورای اسلامی ارائه نمایند.

۵. وزارت کشور مکلف است هر سه ماه یک بار گزارش نحوه هزینه کرد منابع جزء ( ۳) بند ب این تبصره را به مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.

۶. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است هر سه ماه یک بار گزارش نحوه هزینه کرد منابع اجزای (۶) و (۹) بند ب این تبصره را به مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.

۷. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است گزارش عملکرد این تبصره را هر سه ماه یکبار به کمیسیون های ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم ( ۴۴) قانون اساسی، برنامه و بودجه و محاسبات، اقتصادی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارسال نماید./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها