صبح نو: سرانجام پروژه بی رمق روحانی به رأی سفید ختم می‌شود؟

کد خبر: 1271084

صبح نو نوشت: قضاوت منفی همچنان در اذهان پاک نشده و دولت حسن روحانی همچنان در نظر افکار عمومی یک دولت شکست خورده به حساب می آید.

صبح نو: سرانجام پروژه بی رمق روحانی به رأی سفید ختم می‌شود؟

گروه سیاست سایت فردا - پروژه انتخاباتی حسن روحانی برای یازدهم اسفند با عدم تایید صلاحیت او شکل و شمایل تازه ای گرفت و از رای برای تاثیرگذاری در صحن مجلس خبرگان به رای اعتراضی و شاید به تعبیری زمینه سازی برای رای سفید تبدیل شد. 

روزنامه صبح نو با این مقدمه نوشته: روحانی از حدود دو ماه قبل در قامت مرحوم هاشمی رفسنجانی رفت و نامزد انتخابات مجلس خبرگان شد تا بتواند بر فضای سیاسی کشور تاثیر بگذارد.  

او از ابتدا با تحلیل از شرایط خود را برای عدم تایید صلاحیت آماده کرده بود و بلافاصله بعد از اینکه نتوانست وارد جمع نامزدهای رسمی این انتخابات شود با حمله به نهادهای نظارتی مانند آنچه مرحوم هاشمی در سال 92 انجام داد اعلام کرد که در انتخابات به نحوی دیگر مشارکت می کند تا فاصله ای خیلی کوچک با جبهه اصلاحات که از وارد نشدن در رقابت اسفند سخن گفته بود گذاشته باشد هر چند مشخص نیست که او چنین اکتی را با توجه به کدام بدنه اجتماعی انجام می دهد؛ چرا که وضعیت حسن روحانی در افکارعمومی چندان مساعد نیست. 

نوع عملکرد او مخصوصا در دوره دوم ریاست جمهوری که منفعلانه و عموما نشسته بود و موجب تورم بالا و کسری بودجه فراوان شد در کنار نگاه اشتباه به طرف های اروپایی در مورد برجام قضاوت های منفی را به دولت او در مجموع شکل داد. این قضاوت منفی همچنان در اذهان پاک نشده و دولت حسن روحانی همچنان در نظر افکار عمومی یک دولت شکست خورده به حساب می آید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها