جام جم: غربی‌ها بازندگان دادگاه رسیدگی به نسل‌کشی هستند

کد خبر: 1271085

جام جم نوشته: روایتگری اولیه دادگاه لاهه درخصوص جنایات مسلمی که تل‌آویو در غزه صورت داده، علاوه بر تل‌آویو یک بازنده بزرگ دیگر نیز دارد.

جام جم: غربی‌ها بازندگان دادگاه رسیدگی به نسل‌کشی هستند

گروه سیاست سایت فردا -  برگزاری دادگاه لاهه با دستور بررسی جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و همچنین مسموم دانستن شکایت آفریقای جنوبی در این خصوص، شوک سختی را به صهیونیست‌ها وارد ساخته است. 

روزنامه جام جم در این ارتباط نوشته: روایتگری اولیه دادگاه لاهه درخصوص جنایات مسلمی که تل‌آویو در غزه صورت داده، علاوه بر تل‌آویو یک بازنده بزرگ دیگر نیز دارد. 

روایتگری اولیه دادگاه لاهه از جنایات صهیونیست‌ها در غزه (باوجود آن‌که هنوز به مرحله تکمیلی و نهایی نرسیده است)در تعارض مطلق با روایتگری وقیحانه غرب قرار دارد. مسموع دانستن اقامه دعوی آفریقای جنوبی و کافی دانستن شواهد و مستندات موجود بابت هشدار به رژیم غاصب صهیونیستی بابت نسل‌کشی و از همه مهم‌تر، دستور دادگاه به تل‌آویو بابت پایان دادن به اقداماتی که مصداق نسل‌کشی و جنایت تلقی می‌شود، قطعا با اراده صاحبان و جریانات پنهان و آشکار قدرت در غرب همخوانی ندارد. از این رو باید غرب را بازنده دوم تحولات اخیر در دادگاه لاهه قلمداد کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها