فرهیختگان عنوان کرد: دروغ گوبلزی وال‌استریت‌ژورنال در ماجرای کرمان

کد خبر: 1271091

فرهیختگان نوشت: این بار از اعتبار رسانه‌های آمریکایی خرج شد تا بعد از آن خوراک رسانه‌ای برای پرورش و بزرگ‌نمایی در اختیار رسانه‌های فارسی‌‌زبان قرار بگیرد.

گروه سیاست سایت فردا - وال‌استریت‌ژورنال روز پنجشنبه در گزارشی به نقل از یکی از مقامات آمریکایی مدعی شد که آمریکا به‌طور مخفیانه به ایران هشدار داده بود که داعش در حال آماده شدن برای انجام حمله تروریستی در ایران است. 

روزنامه فرهیختگان در واکنش به این ادعا نوشته:‌ پیش از این به راه افتادن جنگ روانی علیه ایران ار جانب رسانه‌های فارسی‌زبان صورت می‌گرفت اما بعد از اتفاقات سال گذشته تا حد زیادی اعتبار این رسانه‌ها در میان افکار عمومی داخل ایران فرو ریخت. بر این اساس به دنبال باورپذیر کردن این ادعاها این بار از اعتبار رسانه‌های آمریکایی خرج شد تا بعد از آن خوراک رسانه‌ای برای پرورش و بزرگ‌نمایی در اختیار رسانه‌های فارسی‌‌زبان قرار بگیرد. 

آنچه در پس مطرح شدن این شبهه مورد توجه قرار نگرفته نگاه و تحلیل مخاطب از خواندن این خبر است، درحالی‌که واقعیت ماجرا به‌خوبی نشان می‌دهد که وقوع یک حادثه تروریستی در مزار شهید سلیمانی در روز شهادت او امری است که بیش از آنکه با هماهنگی نهادهای حکمرانی انجام شده باشد، با هدف انتقام دشمنان ایران از مردم و حامیان شهید سلیمانی صورت گرفته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها