حق التدریس معلمان خرید خدماتی و نهضتی باید هرچه سریع‌تر پرداخت شود

کد خبر: 1271387

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با انتقاد از عقب ماندگی پرداخت حق التدریس معلمان خرید خدماتی و نهضتی، گفت: مطالبات معلمان خرید خدماتی و نهضتی باید هرچه سریع‌تر پرداخت شود و در اولویت وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه باشد.

حق التدریس معلمان خرید خدماتی و نهضتی باید هرچه سریع‌تر پرداخت شود

حسن شجاعی علی آبادی  با اشاره به اینکه معلمان خرید خدماتی بدون حقوق و بیمه در حال تدریس در کلاس‌های درس هستند، اظهار کرد: این معلمان که در گرما و سرما و در دور افتاده ترین مناطق کشور حضور داشته و با تمام توان تدریس می‌کنند نباید مورد بی مهری آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه باشند.

 نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حقوق معلمان خرید خدماتی و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی هرچه سریعتر پرداخت شود، افزود: مجلس با استفاده از ابزارهای نظارتی پیگیر پرداخت حقوق این معلمان عزیز است.

وی با تاکید بر اینکه بنده و همکارانم در مجلس پیگیری ویژه ای در رابطه با این موضوع داریم، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، ابلاغیه جذب نیروهای خرید خدمات آموزشی به استان‌ها صادر شده و این معلمان که بعضا تا 10  سال سابقه تدریس در مناطق محروم را دارند، می‌‎توانند به کلاس‌های درس بازگردند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تأکید کرد: مطالبات به حق معلمان عزیز به ویژه معلمان حق التدریس را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و انتظار داریم دولت نیز به صورت فوری این مطالبات را پاسخ دهد.//خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها