سردار سلیمانی: شهدا منبع تولید قدرت نظام هستند

کد خبر: 1271632

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد که شهدا منبع تولید قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


سردار سلیمانی: شهدا منبع تولید قدرت نظام هستند

سردار غلامرضا سلیمانی امروز -دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲- در اجلاسیه شهدای اطلاعات عملیات سپاه و گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر حسن باقری اظهار کرد: ملت ایران در طول این ۴۰ سال از ۹ بهمن ۱۳۶۱ تاکنون و در طول این ۴۵ سال ثابت کرده که بنا دارد مسیری را که در پیش گرفته با فرهنگ ایثار و شهادت، با تکیه بر خون مطهر شهیدان، با تمسک به راه شهیدانی همچون شهید حسن باقری و شهدای اطلاعات سپاه و میهن اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی تا تحقق چشم‌انداز تعیین‌شده یعنی تمدن نوین اسلامی، این مسیر را با اقتدار بپیماید.

وی با تاکید بر اینکه شهدا منبع تولید قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: شهدا تکیه‌گاه ملت بزرگ ایران در پیمودن این راه هستند و حقیقتا ملت بزرگ ما نشان داده که بنا دارد این مسیر را با شهیدان بپیماید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه یادآور شد: من در حضور سردار باقری عرض کردم. حدود ۵۰ هزار یادواره در سطح کشور به صورت مردم‌پایه برگزار و در ۱۰ استان کنگره شهدا برگزار شده است. چاپ صدها عنوان کتاب و خاطره و داستان، تولید فیلم‌های سینمایی و تولید محتوا در فضای مجازی و تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت که شما در کوچه بازار عطر شهیدان را در همه جا استشمام می‌کنید نشان می‌دهد که این ملت قابل ستایش است که اینچنین از فرهنگ فرزندان خود در دفاع مقدس با روحیه‌ای پر از امید و نشاط الگو می‌گیرد و در مسیر راه از این فرهنگ استفاده می‌کند.ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها