آیت الله خاتمی:جریان ضدانقلاب می‌خواهد انتخابات را رفراندوم ضد نظام کند

کد خبر: 1271670

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با اشاره به خنثی‌شدن توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: امام (ره)فرمود ما انقلاب را به جهان صادر خواهیم کرد و امروز بیداری اسلامی خواب را از چشم استکبار ربوده است.

آیت الله خاتمی:جریان ضدانقلاب می‌خواهد انتخابات را رفراندوم ضد نظام کند

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با اشاره به خنثی‌شدن توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:  امام (ره)فرمود ما انقلاب را به جهان صادر خواهیم کرد و امروز بیداری اسلامی خواب را از چشم استکبار ربوده است.

حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی، شامگاه دوشنبه در مراسم استقبال از دهه فجر در کرمان با اشاره به اینکه یکی از تفاسیر "ایام‌الله" روز یا روزهایی است که خداوند نعمت ویژه ای نصیب ملتی کرده است، افزود: بی تردید دهه فجر از مصادیق ایام‌الله است.

وی با اشاره به ناکام ماندن نقشه کودتا دشمنان برای کشتن یک میلیون نفر در شب پیروزی انقلاب در سال ۵۷؛ با اشاره به حادثه تروریستی کرمان افزود: شهادت عزیزانمان در حادثه دلها را سوزاند و صاحب عزای این حادثه ملت بزرگ ایران و رهبری است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مصاحبه‌های خانواده این شهدا بسیار جان‌دار بود و ذره‌ای تاثیرپذیری و عقب نشینی از موضع دیده نشد و هر چه دیدیم صلابت، استقامت، متانت و کرامت بود لذا راه این شهدا باید پررهرو بماند.

وی با بیان اینکه دشمن در پیروزی انقلاب اسلامی غافلگیر شد و باور نمی‌کرد انقلاب ۴۵ ساله شود و جهان را متحول کند؛ افزود: بیداری اسلامی جهان را فرا گرفته و با وجود آنکه غزه ۱۰۰ روز درگیر جنگ است اما پیامد آن این است که اروپایی‌ها در غرب سراغ قرآن را می‌گیرند.

آیت الله خاتمی با ارجاع دادن به سخنان شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: راه حفظ حرم جمهوری اسلامی که شهید مقاومت توصیه داشت؛ حمایت از ولایت است که نباید بگذاریم تنها بماند زیرا سیادت ما با تدابیر ولی‌فقیه است و ولایتمداری این حرم را حفظ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم نماد مقاومت است که روز به روز حضور او محسوس‌تر می‌شود؛ به جمله حاج قاسم مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی حرم است اشاره و بیان کرد: استواری جمهوری اسلامی، استواری مقاومت در جهان و به کوری چشم آمریکایی ها خاورمیانه جدید به محوریت مقاومت شکل گرفته است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران بصیرت و حفظ امید را از دیگر راه‌های حفظ حرم جمهوری اسلامی خواند و بیان کرد: دشمن به مشکلات ضریب می دهد زیرا کلید فضای مجازی دست آنان است در حالیکه هیچ مسئولی نمی‌خواهد این مشکلات بماند.

آیت‌الله خاتمی به ۲ جریان انقلابی و ضد انقلاب در کشور اشاره و بیان کرد: جریان ضدانقلاب می‌خواهد انتخابات را رفراندوم ضد نظام کند که به این منظور تشویق و ترغیب به نیامندن پای صندوق رای دارد تا آنچه در اغتشاشات به دست نیاوردند در این انتخابات به دست بیاورند لذا مشارکت حائز اهمیت است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها