غضنفرآبادی: روحانی شعارهای روی موشک را مانع مذاکرات و برجام می‌دانست

کد خبر: 1271785

رییس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز سه ماهواره ایرانی، گفت: گاهی اوقات در دولت روحانی، حتی زمان تست موشک و ماهواره را به دلیل مذاکرات برجامی به تعویق می‌انداختند.

غضنفرآبادی: روحانی شعارهای روی موشک را مانع مذاکرات و برجام می‌دانست

حجت‌الاسلام «موسی غضنفرآبادی» رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز سه ماهواره ایرانی توسط ماهواره‌بر سیمرغ، اظهار کرد: پرتاب سه ماهواره مهدا، هاتف ۱ و کیهان ۲ از طریق ماهواره‌بر سیمرغ بر مدار ۴۵۰ کیلومتری رویداد بسیار مهمی است و نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی ایران در زمینه توان دفاعی، موشکی و پرتاب ماهواره به مراتب بسیار بالایی رسیده است.

وی افزود: دشمنان به خیال خود تصور می‌کردند که اگر جمهوری اسلامی ایران را تحریم کنند، ایران از بسیاری از دستاوردهای مهم محروم می‌شود اما هوش، ذکاوت، ایمان، اعتقاد، پایداری و استقامت دانشمندان ایرانی نشان داد که توانایی‌های ایرانیان به حدی زیاد است که تحریم‌های دشمن راه به جایی نمی‌برد و آنان نمی‌توانند ما را محاصره کنند و جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما روز به روز پیشرفت خواهیم کرد و تا الان هم گام‌های بلندی را برداشته‌ایم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری به قله‌ها نزدیک شده‌ایم.

وی با قدردانی از دولت سیزدهم به علت حمایت از صنعت فضایی، گفت: دولت روحانی به کلی با این موضوعات مخالفت می‌کرد و حتی می‌گفت روی موشک‌ها چیزی ننویسید چراکه شعارهای روی موشک را مانع مذاکرات و برجام می‌دانست.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گاهی اوقات در دولت روحانی، حتی زمان تست موشک و ماهواره را به دلیل مذاکرات برجامی به تعویق می‌انداختند اما امروز این‌گونه نیست و دولت سیزدهم به طور جدی پای کار است و از صنعت فضایی حمایت می‌کند و تاکیدش بر آن است که ما باید در همه عرصه‌ها به گونه‌ای عمل کنیم که روی پای خودمان بایستیم و خودکفا باشیم.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها