زنگنه: احتمالا ایرادات مجدد شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم در اسفندماه بررسی می‌شود

کد خبر: 1271801

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت که با توجه به اتمام بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، این گزارش به شورا ارسال می‌شود که احتمالا ایرادات احتمالی مجدد بعد از انتخابات مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

زنگنه: احتمالا ایرادات مجدد شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم در اسفندماه بررسی می‌شود

محسن زنگنه اظهار کرد: روز گذشته بررسی ایرادات شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره برنامه هفتم در مجلس شورای اسلامی به اتمام رسید.

وی ادامه داد: اصلاحات انجام شده در لایحه برنامه هفتم توسعه جهت تامین نظر شورای نگهبان به شورا ارسال می‌شود تا در صورت وجود ایراد مجدد آن را برای اصلاح به مجلس بفرستند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بیان کرد: در این مرحله شورای نگهبان حداکثر ۱۰ روز فرصت دارد که ممکن است این زمان برای اعلام نظر کمتر هم شود سپس ایرادات احتمالی مجددا به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود تا بعد از بررسی در کمیسیون تلفیق در مجلس علنی مورد رسیدگی قرار گیرد؛ لذا احتمالا این موضوع به بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی موکول می‌شود.

زنگنه تاکید کرد که قطعا تکلیف برنامه هفتم توسعه تا پایان سال در مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد و از ابتدای سال جاری برنامه هفتم توسعه در کشور اجرایی می‌شود.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها