آیت‌الله جنتی: انقلاب اسلامی حرکتی اعتقادی و فراتر از یک اقدام سیاسی بود

کد خبر: 1272013

دبیر شورای نگهبان گفت: انقلاب اسلامی تنها یک حرکت سیاسی برای تغییر نظام حکومتی نبود، بلکه یک حرکت اعتقادی برای غلبه خداباوران بر طاغوتیان بود.

آیت‌الله جنتی: انقلاب اسلامی حرکتی اعتقادی و فراتر از یک اقدام سیاسی بود

 آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه روز (چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲) این شورا، با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این ایام مبارک را گرامی می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم ما را در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم بدارد.

وی افزود: اینکه امام راحل روز پیروزی انقلاب اسلامی را از ایام الله می‌دانند تاکید بر این نکته است که این انقلاب تنها یک حرکت سیاسی برای تغییر نظام حکومتی نبود بلکه یک حرکت اعتقادی برای غلبه خداباوران بر طاغوتیان بود.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: با این نگاه، انقلاب اسلامی در تداوم مجاهدت‌های خداباوران در طول تاریخ بوده و تا غلبه نهایی جبهه حق بر باطل ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله جنتی همچنین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و شکست حکومت پهلوی که به استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران منجر شد، آغاز راهی سخت برای تحقق جامعه اسوه و نظام الهی بود و لازمه توفیق در این مسیر استقامت و ثبات قدم است.

وی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز عنوان کرد: این بیانیه که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران صادر شد، حاصل ارزیابی دقیق و عالمانه حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران و مشخص‌کننده مسیر تحقق آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای نگهبان در پایان تاکید کرد: دلسوزان کشور باید اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به مطالبه عمومی تبدیل کنند./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها