حسینی: هر کس خواهان ایران آباد است، در انتخابات شرکت کند

کد خبر: 1272271

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: هر کس خواهان ایران آباد و سربلند است باید در انتخابات شرکت کند.

حسینی: هر کس خواهان ایران آباد است، در انتخابات شرکت کند

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: هر کس خواهان ایران آباد و سربلند است باید در انتخابات شرکت کند.

سید محمد حسینی، ظهر امروز(پنجشنبه، ۱۲ بهمن ماه) در مراسم یادواره روحانی شهید حجت الاسلام طباطبائی نسب و ۵۰ شهید بخش مهاباد در امامزاده اسحاق(ع) روستای خوش‌آباد، اظهار کرد: تکلیف دولت خدمت به مردم است و در بحث ایجاد فرصت‌های شغلی بیش از ۶ هزار واحد تولیدی نیمه راکد یا تعطیل احیا شده است.

وی افزود: با تلاش‌های که در چند وقت گذشته انجام شده است ۴۶ سفر استانی و ۲۵ سفر خارجی هیئت دولت مصوبات و نتایج خوبی برای مردم به دنبال داشته است.

به گزارش ایسنا، معاون پارلمانی رئیس جمهور به برنامه ریزی برای جلوگیری از فرارهای مالیاتی اشاره کرد و گفت: ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از افرادی که دارای درآمد زیاد بودند، اما به روش‌های مختلف فرار مالیاتی داشتند شناسایی شده‌اند.

حسینی با اشاره به وقفه ایجاد شده در دهه ۹۰ در زمینه ساخت مسکن در کشور، تصریح کرد: در چند سال اخیر عملیات ساخت بیش از ۱ میلیون و۸۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور شروع شده است.

وی ایجاد توازن در پرداخت حقوق، تقویت کالابرگ الکترونیکی و سرمایه گذاری در حوزه ترانزیت برای ایجاد درآمد پایدار را از دیگر اقدامات دولت اعلام کرد و گفت: آشوب سال گذشته با هدف ایجاد ناامنی، درگیر کردن کشور و وارد شدن خسارت اقتصادی برنامه‌ریزی شده بود که با حضور مردم در صحنه خنثی شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه تصریح کرد: امروز هم حضور در انتخابات یک وظیفه است و هر کس خواهان ایران آباد و سربلند است باید در انتخابات شرکت کند.

انگیزه مشارکت در انتخابات را با پاسخ به ابهامات افزایش دهیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با استفاده از روش‌های مناسب و پاسخ به ابهامات و سوالات بکوشیم که همگان دارای انگیزه برای حضور در انتخابات شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد حسینی شامگاه پنج شنبه در جمع پرشور فرهنگیان، خانواده شهدا، مدیران، اقشار مختلف مردم آران و نماینده ولی فقیه در کاشان با گرامیداشت یاد امام راحل، شهدا و خدمتگزاران فقید انقلاب اسلامی اظهار کرد: بصیرت و بینش مردم این دیار که ۶۰ سال قبل فرمان امام راحل را لبیک گفتند و در نهضت اسلامی جانفشانی کردند، قابل تقدیر است و امید است که همواره این پیشگامی را حفظ کنند.

وی ادامه داد: درایت و حکمت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت و مقاومت ملت ایران سبب شده که نه تنها انقلاب اسلامی استمرار پیدا کند بلکه روحیه و فرهنگ انقلابی ملت ایران در منطقه و نقاط مختلف جهان تسری پیدا کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران در ۴۵ سال گذشته به رغم تمام دشمنی‌ها با صلابت و استواری در برابر همه قدرت‌های شیطانی ایستادگی کرده است، بیان کرد: در ۴۵ سال گذشته در کشور اقدامات بزرگی در عرصه‌های مختلف انجام شده از جمله در حوزه علم و فناوری نزدیک به ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان در بخش صنعت، کشاورزی، بهداشت و درمان، هوا و فضا، فناوری‌های نوین، ماهواره و دانش هسته‌ای شکل گرفته و در دو سال اخیر به اندازه ۸ سال گذشته پرتاب ماهواره صورت گرفته است.

وی از جمله آثار انقلاب اسلامی را شکل‌گیری جبهه مقاومت با الهام از روحیه ملت ایران دانست و افزود: این مردم سلحشورانه و قهرمانانه نه تنها در برابر رژیم صهیونیستی بلکه مقابل آمریکا و همه حامیان این رژیم سفاک ایستاده است و دنیای سلطه را به چالش کشیده‌است.

حسینی بیان اینکه دولت مردمی با تمام توان و بی‌وقفه مشغول خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات کشور است، گفت: از نزدیک شاهد هستم که شخص رئیس جمهور و اعضای دولت با تلاش و مجاهدت شبانه روزی به دنبال تحول و تغییر شرایط به نفع مردم هستند و تاکنون صدها پروژه نیمه تمام در مناطق مختلف کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است که صدها هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه سیاست خارجی گفت: تعامل گسترده با همسایگان، عضویت در پیمان‌ها و سازمان‌های مهم اقتصادی منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله سازمان شانگهای، بریکس و اتحادیه اقتصادی اوراسیا از جمله دستاوردهای دولت مردمی در ۳۰ ماه گذشته است و بدون تردید ارتقای سطح همکاری‌ها با دیگر کشورها، آثار و نتایج اقتصادی فراوانی دارد و دولت مصمم است از این فرصت برای رونق تولید و افزایش صادرات و درآمد کشور استفاده کند و با روند فعلی، آینده روشنی پیش روی ایران عزیز است.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با استفاده از روش‌های مناسب و پاسخ به ابهامات و سوالات بکوشیم که همگان دارای انگیزه برای حضور در انتخابات شوند، گفت: در یک ماه آینده باید همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس جهاد کرد که البته این بار رسالت نیروهای دلسوز جهاد تبیین است.

وی افزود: اگر انتخابات مهم نبود رسانه‌های بیگانه و فارسی زبان معاند با استفاده از شگردهای مختلف، عدم شرکت در انتخابات را تبلیغ نمی‌کردند.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در کشور از ساختار مهم و جایگاه رفیعی برخوردار است گفت: برخلاف برخی کشورها که رئیس جمهور می‌تواند مجلس را منحل و یا مصوبات آن را وتو کند در جمهوری اسلامی ایران قوه مقننه از جایگاه قدرتمندی در حوزه نظارت بر مدیران اجرایی و نیز قانون گذاری برخوردار است.

معاون رئیس جمهور گفت: اگرچه مهمترین اصل در انتخابات اسفند ماه افزایش مشارکت است اما باید دقت کرد که افراد توانمند، دلسوز و متعهد انتخاب شوند که در بزنگاه‌های تعارض منافع، مصالح ملی را بر منفعت شخصی، باندی، حزبی و حوزه انتخابیه ترجیح دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها