معاون سیاسی وزیر کشور: خط‌ قرمز ما حمایت از کاندیداهاست

کد خبر: 1272430

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه خط‌قرمز ما حمایت از کاندیداهاست، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که کدام کاندیداها به مجلس راه می‌یابند.

 معاون سیاسی وزیر کشور: خط‌ قرمز ما حمایت از کاندیداهاست

سید محمدتقی شاه‌چراغی ظهر امروز در همایش اقشار، سفیران مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: مردم لرستان به اخلاص، ایستادگی، عزت و غیرت معروف هستند.

او با اشاره به مجاهدت‌ها و رشادت‌های مردم لرستان در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب، افزود: اوج جان‌فشانی‌های مردم این استان در دوران دفاع مقدس بود.

معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید به اینکه تقابل حق و باطل از ابتدای تاریخ و در زمان آفرینش حضرت آدم تاکنون وجود داشته‌ است، عنوان کرد: همۀ خوبی‌ها در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) تجلی می‌یابد.

او با بیان اینکه تقابل بین حق و باطل در تاریخ انقلاب اسلامی از آغاز انقلاب رخ نموده‌ است، بیان کرد: ما در جبهه‌های مختلف با دشمن مبارزه کرده‌ایم و این تقابل در بین لبنان، غزه و یمن نمود دارد.

شاه‌چراغی گفت: هر انسان آزاده‌ای که به ایستادگی در مقابل ظلم باور دارد در میدان تقابل حق و باطل وارد عمل شده‌است و با جبهۀ باطل مبارزه می‌کند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه خط‌قرمز ما حمایت از کاندیداها است، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که کدام کاندیداها نماینده می‌شوند.

او با اشاره به بمبارا‌ن‌های وحشیانۀ رژیم صهیونیستی در غزه، ابراز کرد: بیش از 33 هزار نفر در این جنگ شهید و مفقود شده‌اند و بیش از 11 هزار و 500 کودک شهید شده‌اند.

شاه‌چراغی با بیان اینکه مردم فلسطین بر استقلال و آزادی کشور خود تأکید دارند، تاکید کرد: شهادت رمز ایستادگی مردم غزه در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است.

او با تأکید به اینکه مردم ایران در 22 بهمن 1357 هزاران شهید را تقدیم انقلاب کردند، افزود: میدان مبارزه در عرصه‌های مختلف همچنان ادامه دارد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به تحریم داروی برخی از بیماران صعب‌العلاج، عنوان کرد: دشمنی استکبار با ملت ایران همچنان استمرار دارد و حضور مردم مایۀ ایستادگی و سربلندی است.

او با بیان اینکه مردم ایران در عرصه‌های مختلف پای‌کار هستند، بیان کرد: ما مسئولان شاید در برخی جاها به‌درستی به وظیفۀ خودمان در خدمت به مردم عمل نکرده‌ایم.

شاه‌چراغی با تأکید به اینکه جنس ملت ایران عاشورایی است، گفت: محور و عمود خیمۀ عاشورا حضرت امام‌حسین(ع) است و برکت قیام عاشورا نیز به‌یمن وجود سیدالشهدا است.

معاون سیاسی وزیر کشو ر با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام‌خمینی(ره) و با دستان خالی مردم پیروز شد، ابراز کرد: اطاعت از ولی‌فقیه رمز استمرار انقلاب است و ما باید افتخارات تاریخ انقلاب را پاس بداریم.

شاه‌چراغی با تأکید به اینکه انتخابات 11 اسفند 1402 مهم‌ترین رویداد امسال است، بیان کرد: انتخابات به‌معنای اعلام حضور مردم در صحنه با وجود تمام مشکلات، شرایط معیشتی و سختی‌ها است.

او با بیان اینکه نقشۀ راه انتخابات در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری بر اساس چهار مؤلفۀ‌ «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» است، افزود: این راهبردها با حضور در پای صندوق‌های رأی مصداق می‌یابد.

معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید به اینکه حضور اقشار پایین‌تر از دهک‌های متوسط درآمدی طبق نظرسنجی‌ها در انتخابات قوی‌تر است، عنوان کرد: نامزدهای انتخابات از گروه‌ها، قبایل و گرایش‌های سیاسی مختلف هستند.

او با بیان اینکه ستاد انتخابات کشور برای اجرای بهتر روند انتخابات تلاش می‌کند، بیان کرد: خط‌قرمز ما ورود به انتخابات و حمایت از کاندیداها است و دخالت در انتخابات ممنوع است.

شاه‌چراغی با تأکید به اینکه مردم با تشخیص و اختیار خود کاندیداها را انتخابات می‌کنند و این انتخاب برای ما محترم است، تاکید کرد: برای ما فرقی نمی‌کند که کدام کاندیداها نماینده می‌شوند و رأی حداکثری مردم به کاندیداها برای ما اهمیت دارد.

او با بیان اینکه همدلی و همراهی مردم در انتخابات 11 اسفند عینیت می‌یابد، افزود: درگیری در تبلیغات کاندیداها ممنوع است و نمایندگان می‌توانند با حضور در مجلس به رفع مشکلات استان‌ها کمک کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید به اینکه اتفاقات خوبی در لرستان رقم خورده‌ است، عنوان کرد: 800 کیلومتر از محورهای این استان در دو سال گذشته آسفالت و روکش آسفالت شده‌است.

او با اشاره به رفع مشکل آب‌وبرق در برخی از مناطق لرستان، بیان کرد: ما مسئولان باید بر همت خود در خدمت به مردم بیفزاییم.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها