صبح نو مطرح کرد: گذار خاتمی از اصلاح‌طلبی؟

کد خبر: 1272488

صبح نو نوشت: خاتمی متأسفانه در محاصره تندروهایی همچون سعید حجاریان، مصطفی تاج‌زاده و هیأت رئیسه جبهه اصلاحات ایران قرار دارد.

صبح نو مطرح کرد: گذار خاتمی از اصلاح‌طلبی؟

گروه سیاست سایت فردا - حمایت سیدمحمد خاتمی از راهبرد انتخاباتی جبهه رادیکال اصلاحات باعث شد تا یک‌بار دیگر مواضع سال‌های اخیرش مورد توجه قرار بگیرد. 

روزنامه صبح نو با این مقدمه نوشته: خاتمی که این روزها بر مدار رادیکالیسم حرکت می‌کند، در شرایطی راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات را متین و خوب معرفی می‌کند که عمل‌گراها نسبت به آن نگاه خوبی ندارند. رئیس دولت اصلاحات که سعی می‌کرد در میانه دو گرایش رادیکال و عملگرا حرکت کند این روزها جانب گرایش رادیکال را گرفته است.

از تیرماه ۱۴۰۱ که طیف رادیکال جریان اصلاحات، هیأت رئیسه شورای عالی اصلاح‌طلبان به نام جبهه اصلاحات را در اختیار گرفته، هماهنگ با آن رفتارها و مواضع رئیس دولت اصلاحات نیز متفاوت‌تر از گذشته و عجیب‌تر شده است.

در رفتار رئیس دولت اصلاحات دو پیش‌فرض نمی‌توان مدنظر داشت: یا اینکه آنچه امروز در مواضع خاتمی (بیانیه، سخنرانی و نامه سرگشاده، صوت و ویدئو) از او منتشر می‌شود، مکنونات قلبی او بوده که تاکنون پنهان کرده و بنا به هر دلیلی افشا نکرده است یا اینکه همان فرض نخست که خاتمی متأسفانه در محاصره تندروهایی همچون سعید حجاریان، مصطفی تاج‌زاده و هیأت رئیسه جبهه اصلاحات ایران قرار دارد.

امروز حضور و مشارکت حداکثری تأکید نظام بوده و می‌بایست همه جریانات درون نظام در تحقق این مهم تلاش خود را صورت دهند اما حمایت رئیس دولت اصلاحات از راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران این پیام را صادر نمی‌کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها