جام جم: وظیفه سنگین خواص در جلوگیری از انحراف/ پروژه جدید دشمن برای تضعیف قدرت ملی ایران انتخابات مجلس است

کد خبر: 1273402

جام جم نوشت: پروژه جدید تضعیف قدرت ملی در ایران نیز انتخابات مجلس است. انتخاباتی که رسانه‌های غربی می‌کوشند آن را بی‌اهمیت و غیررقابتی جلوه دهند.

جام جم: وظیفه سنگین خواص در جلوگیری از انحراف/ پروژه جدید دشمن برای تضعیف قدرت ملی ایران انتخابات مجلس است

گروه سیاست سایت فردا - در کشوری که مردم آن با تشخیص عمل می‌کنند، جبهه‌بندی، دوست و دشمن را می‌شناسند، خواص وظیفه سنگینی بر عهده دارند و نباید بگذارند انحراف در حرکت مردم ایجاد شود چرا که غفلت از این موضوع همان‌گونه که مشابه آن در طول تاریخ بسیار اتفاق افتاده است، موجب ضربات سنگینی خواهد شد.

روزنامه جام جم با طرح این دیدگاه نوشته: پروژه جدید تضعیف قدرت ملی در ایران نیز انتخابات مجلس است. انتخاباتی که رسانه‌های غربی می‌کوشند آن را بی‌اهمیت و غیررقابتی جلوه دهند. 

اگر خواص مانند طیف‌های دنباله‌رو، تنها به مسائل سطحی نظر کنند و تحت تاثیر هیجانات و جو انتقادی که از آن سوی مرزها پمپاژ می‌شود قرار گیرند، ممکن است انگیزه‌ای برای افزایش مشارکت انتخاباتی نداشته باشند. اما اگر انتخابات را در پازلی بزرگ‌تر تحلیل کنند، درخواهند یافت که مشارکت مردم در این انتخابات تا چه اندازه حیاتی است.

خواص جامعه با تامل در شرایط منطقه‌ای و جهانی باید این شرایط را برای مردم کشورمان تبیین کرده و نگذارند گلایه‌ها از گرانی و برخی سوءمدیریت‌ها و تصمیمات اشتباه در دولت‌ها یا ادوار پیشین و کنونی مجلس، دلسردی به بار آورده و کاهش مشارکت، به تضعیف قدرت ملی منتهی شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها