حسینی: مردم در 22 بهمن خواهند آمد

کد خبر: 1273779

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت: مردم در 22 بهمن خواهند آمد و حضور آنها بازتاب جهانی خواهد داشت و این قطعاً به پیشرفت و اقتدار کشور بسیار کمک خواهد کرد.

 حسینی:  مردم در 22 بهمن خواهند آمد

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه نشیت هیات دولت با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: یکی از برکات نظام اسلامی این است که پشتیبان این نظام علاوه بر خداوند تبارک و تعالی مردم هستند و مردم هم در تمام صحنه‌ها حضور دارند.

وی تاکید کرد: امسال ما شاهد چهل و پنجمین حضور مردم در راهپمیایی ۲۲ بهمن خواهیم بود که این یک امر بدیع و تازه‌ای است و در کشورهای دیگر چنین چیزی را سراغ نداریم که اینگونه در سالگرد پیروزی انقلاب مردم حضور گسترده و پرشور داشته باشند.

وی افزود: البته در برخی کشورها یک مراسم رسمی به عنوان روز ملی کشورها گرفته می‌شود که بیشتر مقامات هستند و تشریفات است اما اینکه مانند ایران خود مردم اینگونه در جای جای کشور و روستاهای مختلف کشور حضور پیدا کنند این یک امر بی‌سابقه‌ای است و همین موجب شده که انقلاب ما استمرار داشته باشد.

  معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در دنیا می خواهند بگویند که نظام ما با مردم سر و کار ندارد و پشتیبانی مردمی ندارد و مردم ناراضی هستند اما ما می‌بینیم که در ۲۲ بهمن  مردم با شور اشتیاق شرکت می‌کنند و حمایت می‌کنند، چون صاحبان اصلی انقلاب خود این مردم هستند.

وی با اشاره به شهدایی که مردم در مناطق مختلف تقدیم انقلاب کرده اند، گفت: شما می‌بینید که مردم همواره پای انقلاب بودند. البته ممکن است ضعف‌هایی باشد و نقدهایی داشته باشند که به حق هم هست و حتما باید مسئولین باید بیش از بیش در خدمت مردم باشند اما این دلیل نمی‌شود که مردم با انقلاب خودشان، با امام و با شهدا فاصله بگیرند و مانند همیشه در صحنه نباشند.

حسینی تاکید کرد: مردم در 22 بهمن خواهند آمد و حضور مردم بازتاب جهانی خواهد داشت و این قطعاً به پیشرفت و اقتدار کشور بسیار کمک خواهد کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: اگر دشمنان ببینند بین مردم تفرقه و جدایی است آنها ترغیب می‌شوند که فشارها را بیشتر کنند. ولی اگر ببینند وحدت و انسجام در کشور ما وجود دارد فشارهای آنها هم کمتر می‌شود و ما در یک محیط آرام‌تر می‌توانیم توسعه و رونق اقتصادی و تعامل با کشورها و جذب سرمایه ها را داشته باشیم.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای بر مشارکت گسترده در انتخابات و ناامید ساختن دشمنان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش دیگری با بیان اینکه حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، امسال بیشتر حائز اهمیت است، گفت: امسال در آستانه انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستیم و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای بر مشارکت گسترده در انتخابات و نا امید ساختن دشمنان از توطئه و طراحی علیه ملت ایران است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با اشاره به نسل‌کشی و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب در غزه،  خاطرنشان ساخت: مردم بی پناه و ستمدیده غزه که تاکنون حدود ۲۸ هزار شهید داده اند و غالبا آواره شده و با کمبود شدید آب نان و دارو مواجه هستند، مهمترین حامی و پشتیبان خود را انقلاب اسلامی و ملت انقلابی ایران می‌دانند و بدون تردید بخش عمده‌ای از شعارهای امسال در ۲۲ بهمن در حمایت از فلسطین و محکوم کردن جنایات ددمنشانه اسرائیل غاصب خواهد بود که بازتاب گسترده‌ای در سطح جهان خواهد داشت و حضور چند ساعته در چنین راهپیمایی با عظمتی حداقل کاری است که در دفاع از مظلوم و ابراز انزجار از ظالم می‌توان انجام داد.

حسینی اظهار کرد: حضور هر ساله مردم  در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن، قطعا آثار مثبت داخلی و پیامدهای جهانی به همراه دارد، برای نمونه سال گذشته با تحریک و تجهیز اجانب، عده‌ای دانسته یا ندانسته در شهرها آشوب و بلوا برپا کردند و خسارتهای مادی و معنوی به ایران عزیز وارد کردند، اما با حضور مردم در صحنه در چندین نوبت و بویژه در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، متوجه شدند که پایگاهی در بین مردم ندارند و ره به جایی نخواهند برد و تلاش مذبوحانه آنان مصداق «عرض خود می‌بری و زحمت ما می داری» است، لذا آن هیاهو و غائله فروکش کرد و آرامش به کشور بازگشت.

وی عنوان کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن سال گذشته، مردم با مشارکت چشمگیر و وسیع خود در تظاهرات ۲۲ بهمن، پیام روشنی به سران غرب و ارتجاع منطقه که از آشوبگران حمایت می‌کردند، ابلاغ نمودند که در نتیجه شاهد تغییر نسبی رویکرد آنها بودیم و تحولاتی در روابط خارجی ما به نفع ملت رقم خورد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه این گفتگو یادآور شد: به فضل الهی و همت و غیرت مردم شریف ایران، امسال هم ۲۲ بهمن به رزمایش وحدت، اقتدار و انسجام ملی تبدیل خواهد شد و همان گونه که در مسائل نظامی بخاطر توان بازدارندگی کشور، تهدیدات گذشته آمریکا مبنی براینکه گزینه نظامی روی میز است، دیگر تکرار نمی شود، همدلی و هم افزایی اجتماعی و سیاسی  مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند سبب ارتقاء جایگاه ایران اسلامی در عرصه جهانی و تعاملات بین المللی خواهد شد که بدون شک برکات اقتصادی آن نیز عاید مردم وفادار کشورمان خواهد شد.  

حسینی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردمی، افزود: انتخابات  نماد بارز مردم سالاری و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است و در سال ۲۰۲۴ میلادی در بیش از ۶۶ کشور جهان انتخابات پارلمانی یا ریاست جمهوری برگزار می‌شود و در عصر ارتباطات بلافاصله نسبت مشارکت مقایسه  و تفسیر و تحلیل خواهد شد و قطعا مردم ما که همواره پیشگام در صحنه های اجتماعی و سیاسی بوده اند در این هماورد هم به یاری خداوند سرافراز و سربلند خواهند بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها