صبح نو: استقبال قالیباف، حداد و آقاتهرانی از وحدت/ رادیکال‌های اصلاحات ناامید شدند

کد خبر: 1274305

صبح نو نوشت: تجربه‌های پیشین و ائتلاف در دقیقه نود که انرژی و توان جریان انقلابی را مصروف حواشی می‌کرد گویا دیگر قرار نیست تکرار شود.

صبح نو: استقبال قالیباف، حداد و آقاتهرانی از وحدت/ رادیکال‌های اصلاحات ناامید شدند

گروه سیاست سایت فردا - اصلاح‌طلبان که به امید تفرق و انشقاق اصولگرایان روزگار می‌گذرانند در روزهای اخیر با یک غافلگیری مواجه شدند. 

روزنامه صبح نو در این ارتباط نوشته: حضور حدادعادل، قالیباف و محسن رضایی در نشست اخیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، پیامی روشن و واضح برای اهل سیاست ایران داشت و آن هم چیزی نبود جز «وحدت پیش از ساعت صفر». تجربه‌های پیشین و ائتلاف در دقیقه نود که انرژی و توان جریان انقلابی را مصروف حواشی می‌کرد گویا دیگر قرار نیست تکرار شود. 

نشست تبیین فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز که شنبه‌شب با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد، به‌خوبی بیانگر دغدغه رئیس مجلس برای همگرایی و هم‌صدایی در جریان انقلابی است و در دوره‌های پیشین نیز شاهد این اتفاقات بوده‌ایم. 

همچنین در شرایطی که رادیکال‌های اصلاحات معتقدند که نمی‌توان به ائتلاف در جریان انقلابی خوش‌بین بود، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری درباره احتمال ائتلاف جبهه پایداری با شورای ائتلاف گفته: «با دوستان خود در شورای ائتلاف صحبت کرده‌ایم و اکنون نیز بعضا جلسات و گفت‌وگوهایی با آنها داریم. ما صراحتا به آنها گفتیم اگر منظور از وحدت، همگرایی و همراهی بر اساس شاخص‌ها و معیارها باشد، آماده‌ایم و از ائتلاف استقبال می‌کنیم.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها