شکست کودتاچیان علیه نهاد انتخابات

کد خبر: 1274505

به رغم کودتای اصلاح‌طلبان ساختاری در قالب جبهه اصلاحات علیه نهاد انتخابات برخی از احزاب اصلاح‌طلب مشارکت‌جو به همراه اعتدالیون و حامیان علی لاریجانی به توافق نهایی برای ارائه فهرست انتخاباتی در تهران رسیده‌اند.

شکست کودتاچیان علیه نهاد انتخابات

 اخبار دریافتی بیانگر آن است که این فهرست انتخاباتی با سرلیستی علی مطهری قطعی شده و کاندیدا‌های احزابی همچون حزب کارگزاران سازندگی، ندای ایرانیان، اعتماد ملی، حزب اسلامی کار، خانه کارگر، حزب اعتدال و توسعه و حامیان علی لاریجانی در فهرست فوق مشارکت دارند. ارائه این فهرست از سوی طیف‌های ذکر شده بیانگر آن است که:

* وضعیت انشقاق و انتقاد از رهبری جبهه اصلاحات ایران در شرایط بحرانی قرار گرفته و استناد‌های آشکار نشان می‌دهد که جبهه اصلاحات ایران به حزب شخصی تاج زاده و رادیکال‌های جریان اصلاحات تبدیل شده و به هیچ عنوان معدل خرد جمعی جریان اصلاحات به حساب نمی‌آید.

* تلاش اصلاح‌طلبان مشارکت جو همراه با حامیان روحانی و لاریجانی برای ارائه فهرست انتخاباتی همزمان با برنامه‌ریزی و مهندسی جبهه اصلاحات برای جلوگیری از انتشار فهرست انتخاباتی نشان می‌دهد که شکاف در جبهه اصلاحات آن‌قدر جدی است که می‌توان از هم اکنون شاهد فروپاشی جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ بود.

* تلاش جبهه اصلاحات برای ممانعت از اعلام مشارکت در انتخابات بیانگر بیماری اصلاح‌طلبان رادیکال همچون کارفرمایان غربی آنان در زمینه «تحریم» می‌باشد، به‌گونه‌ای که هر دو مردم را نشانه گرفته‌اند.

روزنامه جوان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها