امیر صباحی‌فرد: تمام تحرکات هوایی را پایش می‌کنیم

کد خبر: 1274981

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه غرب از گروه پدافند هوایی کرمانشاه و سایت راداری کِرِند بازدید کرد.

 امیر صباحی‌فرد: تمام تحرکات هوایی را پایش می‌کنیم

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از سایت‌ها و مواضع پدافندی گروه پدافند هوایی کرمانشاه و سایت رادار کِرِند بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان عملیاتی این سایت‌ها و مواضع  پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان سایت کِرِند با تاکید بر این‌که نیروی پدافند هوایی ارتش با اشراف کامل و بصورت مداوم در حال رصد آسمان کشور است، اظهار کرد: کارکنان غیور پدافند هوایی در جای جای کشور ایران اسلامی با مجاهدت و هوشیاری، تمام تحرکات هوایی را پایش می‌کنند و برای دفاع از آسمان کشور آماده جانفشانی‌اند.

وی تاکید کرد: امنیت ایران اسلامی خط قرمز نیروهای مسلح کشور است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با بیان اینکه توسعه تجهیزات پدافندی در حراست از مرزهای هوایی کشورمان نقشی خطیر را ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: تکیه بر توانمندی داخلی در راستای بومی‌سازی و ارتقا تجهیزات پدافندی برگ برنده نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ صباحی فرد ضمن قدردانی از زحمات خالصانه و شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی کرمانشاه و سایت رادار کرند، گفت: ایمان، انضباط، آموزش و داشتن روحیه بالای کارکنان موجب شده تا یگان‌های پدافندی غرب کشور، از آمادگی بالایی برای مقابله مقتدرانه با تهدیدات برخوردار باشند.

وی در ادامه با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ضامن امنیت و قدرت ملی خواهد بود که موجب تشکیل مجلس قوی می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه این بازدید، ساختمان موشک هاگ گروه پدافند هوایی کرمانشاه را نیز افتتاح کرد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها