میرتاج‌الدینی: مشارکت حداکثری در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است

کد خبر: 1275477

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه‌ای سیاسی را خلق خواهند کرد که این مشارکت در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است.

میرتاج‌الدینی: مشارکت حداکثری در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم با حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ندای رهبری لبیک گفتند و ثابت کردند که از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند. بعد از این حضور پرشور، مردم با شرکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد که در راستای حفظ اقتدار نظام و استقلال کشور است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بعد از خلق این حماسه، نوبت مسئولان است که اقدامات لازم را برای عمل به وعده‌ها و رفع مشکلات مردم به خصوص در موضوعات اقتصادی انجام دهند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است،‌ افزود: دشمنان نظام، انقلاب و کشور چشم دیدن حضور پرشور مردم در انتخابات را ندارند چون مشارکت حداکثری در راستای تقویت بنیه اقتداری، امنیتی و اقتصادی کشور است.

وی با ابراز امیدواری از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به رهبری است. مردم با حضور آگاهانه و حداکثری پاسخ محکم به مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دهند./ ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها