فعال اصلاح‌‌طلب: طیف مدعی قهر با انتخابات در حال نابودی بدنه اصلاح‌طلبان است/ اصلاح‌طلبان در جامعه‌محوری فاقد دستاوردند

کد خبر: 1275945

وکیلی: پس از دو دوره قهر در 98 و 1400 و تکرار آن در 1402 دیگر سازمان رایی برای اصلاحات باقی نمی‌ماند که حتی اگر روزی مردم ایران تصمیم به حضور در انتخابات بگیرند بتوان از آن سازمان استفاده کرد و پیروز شد.

فعال اصلاح‌‌طلب: طیف مدعی قهر با انتخابات در حال نابودی بدنه اصلاح‌طلبان است/ اصلاح‌طلبان در جامعه‌محوری فاقد دستاوردند

گروه سیاست سایت فردا - یک فعال اصلاح‌طلب معتقد به واسطه ادامه قهر با انتخابات دیگر سازمان رایی برای این طیف نمی‌ماند و نگاه قهر با انتخابات نگاهی فانتزی است. 

محمد وکیلی مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب ابتکار گفته: شخصا از سال‌ها قبل با روزنه‌گشایان و تدریج‌گرایان، قرابت بیشتری احساس می‌کنم و با گروه دوم که گروهی صفر یا صدی هستند، تفاوت دیدگاه دارم. ماحصل دیدگاه دوم این بود که در سال 98 فرصت را از جریان اصلاح‌طلب گرفتند و این غفلت باعث شد، جریانات رقیب اصلاح‌طلب، مجلس را یکدست به دست بگیرند. در مرحله بعد هم در سال 1400 ساختار اجرائی را کاملا به دست بگیرند و فرصت حضور اصلاح‌طلبی در ساحت قدرت را از دست داد. 

رویکرد (اصلاح‌طلبی جامعه محور) اساسا فاقد دستاورد بوده است. 

اصلاح‌طلبی جامعه‌محور، ترجمان یک اصلاح‌طلبی فانتزی آسایش محور است. 

اساس زنده ماندن یک جریان سیاسی به حفظ سازمان رای خود است.  

پس از دو دوره قهر در 98 و 1400 و تکرار آن در 1402 دیگر سازمان رایی برای اصلاحات باقی نمی‌ماند که حتی اگر روزی مردم ایران تصمیم به حضور در انتخابات بگیرند بتوان از آن سازمان استفاده کرد و پیروز شد.  

برای حفظ سازمان رای هم که شده، جریان اصلاح‌طلب باید همچنان پای صندوق رای حضور پیدا کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها