تحلیل صبح نو از تهدید امضاکنندگان بیانیه روزنه‌گشایی توسط جبهه اصلاحات

کد خبر: 1275952

صبح نو نوشت: محسن آرمین در واکنش به نایب رئیس جبهه اصلاحات به بیانیه «روزنه‌گشایی» تأکید می‌کند که پایان این حرکت «انشعاب» است.

تحلیل صبح نو از تهدید امضاکنندگان بیانیه روزنه‌گشایی توسط جبهه اصلاحات

گروه سیاست سایت فردا - رادیکال‌های حاکم بر جبهه اصلاحات که عرصه را به عمل‌گراها در ماه‌های گذشته تنگ کرده بودند، در نهایت دیدند که نسخه نافرمانی مدنی که برای مردم پیچیده بودند، در جریان اصلاح‌طلبی ظهور و بروز یافت. 

روزنامه صبح نو با طرح این موضوع نوشته: محسن آرمین در واکنش به نایب رئیس جبهه اصلاحات به بیانیه «روزنه‌گشایی» تأکید می‌کند که پایان این حرکت «انشعاب» است.  

تهدید به انشعاب و برچسب خودی و دیگری حالا اهرمی جدید برای مهار میانه‌روها و همسویی با رادیکال‌ها است که فایده‌ای نخواهد داشت.  

آرمین تأکید می‌کند که شرکت در انتخابات، بی‌اعتمادی جامعه به اصلاح‌طلبان را تشدید می‌کند و این جملات را در شرایطی بیان می‌کند که دولت برآمده از حمایت آنها مسبب وضع موجود و باعث و بانی بسیاری از مشکلات در دهه 90 است و به‌واسطه همین عملکرد سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان به‌شدت با ریزش مواجه شد. 

وی که اصحاب روزنه را اقلیتی از اصلاح‌طلبان می‌داند با تکرار برخی تحلیل‌های سطحی سعی می‌کند اکثریت بدنه موجود اصلاح‌طلبان را با رادیکال‌ها همسو نشان دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها