رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: مردم همواره در سختی‌ها در کنار انقلاب بوده‌اند

کد خبر: 1276936

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم همواره در سختی‌ها در کنار انقلاب بوده‌اند و دشمن شبانه‌روز در حال طراحی نقشه برای قطع کردن رابطه مردم با انقلاب است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: مردم همواره در سختی‌ها در کنار انقلاب بوده‌اند

 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر امروز در جمع مردم عامری و دیلم، اظهار داشت: مردم این دیار همواره همراه با انقلاب و دغدغه‌مند نسبت به این انقلاب هستند.وی با بیان اینکه باورهای اعتقادی مردم با انقلاب عجین شده است، گفت: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اما تغییری در اراده مردم‌ این دیار صورت نگرفته است. مردم ما همان مردمانی هستند که با امام راحل بیعت کردند و فرزندان خود را تقدیم به این آب و خاک کردند.نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: برخی از مشکلات بر زمین مانده مربوط به خود مسوولان ما است و ارتباطی به بیرون کشور ندارد. مسائلی چون آب و حل بیکاری جوانان مسئله‌ای نیست که باید صبر کرد تا از بیرون برای حل آن بیایند.وی ادامه داد: اجرای برخی پروژه‌ها  باعث ایجاد امید می‌شود اما وقتی‌ نیمه‌کاره رها شود، مردم آزرده می‌شوند.حسینی بوشهری با بیان اینکه اولویت این دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره است، گفت: مسوولین اگر پروژه‌ای آغاز می‌کنند باید به پایان برسانند اگر نمی‌توانند پس لزومی بر اجرایی شدن نیست.نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب بدون مردم معنا و مفهمومی ندارد، ادامه داد: مردم همواره در سختی‌ها در کنار انقلاب بوده‌اند و دشمن شبانه‌روز در حال طراحی نقشه برای قطع کردن رابطه مردم با انقلاب است.وی تصریح کرد: مردم انقلاب اسلامی را وابسته به بعثت و از طرفی بستری برای ظهور حضرت ولی عصر‌ (عج) می‌دانند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مسوولین باید برای مرتفع شدن مشکلات تدبیر کنند، گفت: بار سنگین انقلاب اسلامی بر دوش مردم است و این انقلاب به نام قرآن و اهل‌بیت(ع) رقم خورده است. نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: دین، رهبری و لبیک مردم به پیام مکتب و رهبری سه رکن اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.حسینی بوشهری با بیان اینکه رهبری حلقه واسطه بین مردم و مکتب است، عنوان کرد: بیکاری و تبعیض وجود دارد اما باید با همدلی به سمت آینده‌ای روشن حرکت کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها