رئیسی: بنای دولت تقویت بخش خصوصی است

کد خبر: 1279298

رییس جمهور گفت: بنای دولت این است که کار در بخش خصوصی دنبال شود و تمام تلاش دولت این است که بخش خصوصی را تقویت کند.

رئیسی: بنای دولت تقویت بخش خصوصی است

رییس جمهور گفت: بنای دولت این است که کار در بخش خصوصی دنبال شود و تمام تلاش دولت این است که بخش خصوصی را تقویت کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در آئین افتتاح کارخانه پاک چوب شهرستان شوش اظهار کرد: بنای دولت این است که کار در بخش خصوصی دنبال شود و تمام تلاش دولت این است که بخش خصوصی را تقویت کند تا این بخش کار را در دست بگیرد.

وی افزود: در این مجموعه بیش از یک هزار نفر به صورت مستقیم و هشت هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول کار هستند.

رئیسی عنوان کرد: هدفگذاری شده که نیروی انسانی این کارخانه به ۱۰ هزار نفر برسد.

رئیس جمهور بیان کرد: ان شاء الله با توکل به خداوند متعال، حمایت دولت و همت صنعتگران به نقطه‌ای برسیم که در منطقه خوزستان بیکار نداشته باشیم و کیفیت تولید این منطقه زبانزد و قابل رقابت با کشورهای منطقه باشد.

رئیس جمهور قرار است امروز جمعه ۱۸ اسفند در این در سفر کاری به استان خوزستان در آئین بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، بهره‌برداری از کارخانه فولاد زمزم ۳ و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز، افتتاح طرح میان مدت غدیر به منظور آبرسانی به ۲۶ شهر و ۱۰۰۰ روستای استان خوزستان، افتتاح تصفیه خانه شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین، بهره‌برداری از طرح میان‌مدت آبرسانی به شهرهای دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک حضور یابد.

همچنین قرار است در این سفر، عملیات اجرایی طرح آب فدک به منظور آبرسانی به شمال شرق خوزستان و شهرهای ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و ۶۹۰ روستا آغاز و از طرح آبرسانی و پایدارسازی آب پایانه‌های شلمچه و چذابه و بیش از ۱۷۰۰ روستا نیز بهره‌برداری شود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها