امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با «فردا»:

برخی برای منافع سیاسی به فرمایشات رهبری بی‌توجهی می‌کنند

کد خبر: 1279582

یک فعال سیاسی گفت: متأسفانه هستند نیروهایی که همواره دنبال سهم‌خواهی‌اند.

برخی برای منافع سیاسی به فرمایشات رهبری بی‌توجهی می‌کنند

گروه سیاست سایت فردا: در کمال ناباوری بعد از سخنان وحدت‌بخش رهبر انقلاب اسلامی برخی از نیروهای سیاسی که به مجلس هم راه یافته‌اند مانند دوره قبل از انتخابات همچنان بر طبل اختلافات و نزاع‌ها می‌کوبند اما که باید کرد که این مجادلات پایان یابد؟

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «با تجربه‌های تشکل‌های اصولگرا باید مراقب باشند که فضایی ایجاد نشود که برخی بتوانند بر منازعات دامن بزنند. انتظار از باتجربه‌ها بیشتر است نسبت به جریان‌هایی که افراد بی‌تجربه و کم‌سابقه. در واقع مسئولیت آنهایی را واقعا دل در طلب انقلاب دارند بیشتر است».

او ادامه داد: «همه باید مراقب گفتار و رفتارمان‌ باشیم. متأسفانه هنوز به این باور نرسیده‌ایم که می‌شود به جای منازعه از گفت‌وگو استفاده کنیم و در کمال تأسف هستند نیروهایی که همواره دنبال سهم‌خواهی‌اند».

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «برای تحقق فرمایش رهبر انقلاب و برای آنکه حضور گسترده مردم پای صندوق‌ها به حاشیه نرود و برای اینکه با بهره‌گیری از حضور مردم در انتخابات بشود نوید روزهای خوب را داد، باید از کشمکش‌ها پرهیز شود. مردم با امید به رفع مشکلات پای صندوق‌های رأی آمده‌اند و انتظار کار از نمایندگان دارند، نه دعواهای سیاسی».

واعظ آشتیانی در پایان گفت: «متأسفانه برخی برای منافع سیاسی خودشان حتی به فرمایشات رهبری بی‌توجهی می‌کنند که اصلا قابل قبول نیست. اکنون دوره رقابت تمام شده است و همه باید برای محقق‌کردن وعده‌هایی که به مردم داده‌اند تلاش کنند».

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها