ابوالفضل حسن‌بیگی در گفت‌وگو با «فردا»:

مردم کسانی که به منازعات ادامه می‌دهند را کنار می‌زنند

کد خبر: 1279583

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکنون انتخابات تمام شده است و هیچ یک از افرادی که در انتخابات پیروز شده‌اند نباید به منازعه و جدال بپردازند.

مردم کسانی که به منازعات ادامه می‌دهند را کنار می‌زنند

گروه سیاست سایت فردا: سخنان رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز گروه‌های سیاسی از کشمکش و ستیزه‌جویی می‌تواند راهگشا باشد زیرا اکنون نیاز کشور وحدت است و پیشرفت و رفع مشکلات محقق نمی‌شود مگر با وحدت نیروهای سیاسی به ویژه در قوه مقننه اما متأسفانه می‌بینیم که همچنان برخی از نیروها بر طبل جدال‌ها می‌کوبند.

ابوالفضل حسن‌بیگی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «همان‌طور که می‌دانید مسئله مهم این روزهای کشور ارتقای جایگاه بین‌المللی کشور است و این حایگا ارتقاء نمی‌یابد مگر با وحدت در داخل. مجلس باید نماد وحدت ملی باشد و نماد مردم‌سالاری دینی در کشور است. به همین دلیل هم رهبر انقلاب تأکید دارند که باید از کشمکش‌ها پرهیز شود. آنهایی که رأی آورده‌اند نباید تصور کنند که به صفت شخصی‌شان می‌توانند هر کاری کنند و هر حرفی بزنند».

او ادامه داد: «اکنون برخی تصور می‌کنند می‌توانند همان‌طور که قبل از انتخابات با شاناژ و اتهام زنی رأی آوردند، اکنون هم به همین شیوه جلو بروند. اکنون انتخابات تمام شده است و هیچ یک از افرادی که در انتخابات پیروز شده‌اند حق ندارند به منازعه و جدال بپردازند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «معمولا این‌طور بوده است که وقتی یک جریان سیاسی به صورت مطلق پیروز می‌شود، درگیری‌های داخلی پیدا می‌کند. اکنون اصولگرایان در این وضعیت هستند و در مجلس ششم که اصلاح‌طلبان به پیروزی کامل رسیدند آنها با یکدیگر دچار‌ جدال شدند. به همین دلیل هموار رهبری تأکید کرده‌اند که باید عناصر عاقل به مجلس بروند تا برای کنار زدن رقیب به هر وسیله متوسل نشوند».

حسن‌بیگی در پایان گفت: «اسرائیل و آمریکا می‌خواهند شیرینی انتخابات به کام مردم تلخ شود و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند همه باید مانع از چنین شرایطی شویم و تردید نکنید که مردم کسانی که به منازعات ادامه می‌دهند را کنار می‌زنند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها