گزارش جوان از علت عزل معاونت سیاسی صدا وسیما

کد خبر: 1279622

جوان نوشت: در طول دو سال و نیم گذشته، انتقادات متعددی متوجه عملکرد خدابخشی در معاونت سیاسی سازمان صداوسیما بود و به نظر می‌رسید او نسبت به اغلب آن‌ها بی‌اعتناست.

گروه سیاست سایت فردا - معاون سیاسی صداوسیما تغییر کرد. علیرضا خدابخشی کنار گذاشته شد و رئیس خبرگزاری صداوسیما با حفظ سمت، جایگزین او شد. برکناری معاون سیاسی سازمان صداوسیما دو روز پس از گفت‌وگوی ویژه خبری جنجالی شبکه خبر اتفاق افتاد. 

روزنامه جوان در این خصوص نوشته:‌ رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، نسبت به تلخ شدن فضای شیرین شکل‌گیری مجلس جدید شورای اسلامی به دلیل ستیزه‌گری‌ها و دعوا راه انداختن‌ها هشدار دادند.  

بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه‌ای مخاطب این سخنان را فرد خاصی دانستند. در گفت‌وگوی ویژه خبری آن شب همان فرد خاص دعوت شده بود و باوجود تأکید ساعاتی قبل رهبر انقلاب بر عدم بیان سخنان اختلاف انگیز، آن گفت‌وگوی ویژه خبری محل مشاجره و جدل و نام بردن از رسانه‌ها و افراد دیگر شد و مجری برنامه هم بر این نام بردن‌ها اصرار می‌ورزید و عملاً مشاجرات و جدل‌هایی را که پس از انتخابات فضای سیاسی را کمی مشغول خود کرده بود، تشدید شد.  

نمی‌توان اصرار‌های مجری را بدون هماهنگی با سردبیری بخش خبر و در کل عوامل پشت صحنه دانست. 

در طول دو سال و نیم گذشته، انتقادات متعددی متوجه عملکرد خدابخشی در معاونت سیاسی سازمان صداوسیما بود و به نظر می‌رسید او نسبت به اغلب آن‌ها بی‌اعتناست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها