نماینده حماس در دیدار با علم الهدی: جنگنده‌‎های آمریکایی در بمباران غزه شرکت دارند

کد خبر: 1279733

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: طبق مشاهده‌ها و گزارش‌های ما، جنگنده‌‎های آمریکایی برخی روزها به طور آشکار در عملیات‌ ارتش رژیم اسرائیل و بمباران‌ غزه مشارکت دارند.

نماینده حماس در دیدار با علم الهدی: جنگنده‌‎های آمریکایی در بمباران غزه شرکت دارند

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: طبق مشاهده‌ها و گزارش‌های ما، جنگنده‌‎های آمریکایی برخی روزها به طور آشکار در عملیات‌ ارتش رژیم اسرائیل و بمباران‌ غزه مشارکت دارند.

 به نقل از پایگاه خبری نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، «خالد قدومی» در دیدار با آیت الله «سید احمد علم الهدی» در مشهد افزود: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند اگر غزه را زیر آتش بگیرند، می‌توانند حماس را نابود کنند در حالی که به شما می‌گویم گردان‌های القسام در سراسر جغرافیای منطقه گسترده شده‌اند و هنوز بخش قابل‌توجهی از توان رزمی مقاومت اسلامی فلسطین در انتظار گسترش عملیات صهیونیست‌ها است و انگشت بر ماشه، انتظار ورود صهیونیست‌ها به بخش‌های دیگر را می‌کشند.

وی ادامه داد: بنا به نقل نبی مکرم اسلام(ص)، از نشانه‌های منافق این است که هیچ‌گاه فکر جهاد را هم به ذهن ندارد. از این حیث، شما و همه مردم قهرمان ایران را می‌توان مصداق تام مسلمان و مجاهدان صدیقی دانست که حتی وقتی جنگ با جبهه صهیونیستی و آمریکایی هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایشان در جریان است، باز هم فکر جهاد به ذهن دارند و خود را مسوول تدبیر امور می‌دانند.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: هفتم اکتبر، سال‌مرگ اسرائیل بود. اسرائیل تمام شد، گذشت و دیگر هرگز نمی‌تواند به وضعیت قبل از هفتم اکتبر بازگردد. اگر هم امروز می‌بینید از ۳۰ هزار شهید غزه، ۷۰ درصد آنها زن و کودک هستند، این نشانه جنون صهیونیست‌ها است چون آنها بهتر می‌دانند در هفتم اکتبر چه اتفاقی افتاد و هنوز هم برخی ابعاد آن را ما نگفته‌ایم و آنها هم نمی‌گویند.

قدومی افزود: تانک‌‎های "مرکاوا" ارتش رژیم صهیونیستی که چندین میلیون دلار قیمت دارند و به‌عنوان یک قلعه متحرک از کل ناوگان زرهی ناتو قدرتمندتر هستند، امروزه به خوراک دلپذیر رزمندگان مقاومت تبدیل شده‌اند و روزی نیست که شعله‌های آتش از مرکاواهای منهدم ‎شده، زینت‌بخش آسمان مناطق "بیت لاهیا، بیت حانون، جبالیا" و بخش‌های دیگر جبهه نباشد.

وی ادامه داد: در جبهه‌های شمال و مرز مشترک سرزمین‌های اشغالی با لبنان، شهرک‌های صهیونیستی تا اعماق به‌طور کامل تخلیه شده اند و هزاران صهیونیست به‌طور کامل از اسرائیل مهاجرت کرده‌اند و از این نظر، هر روز که جنگ ادامه پیدا می‌کند، کابینه صهیونیستی هزینه و خسارتی متحمل می‌شود که ابعاد آن غیرقابل ارزیابی است.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: تصور غلط دشمن این است که حمایت جمهوری اسلامی از مقاومت منطقه به کمک نظامی محدود است اما به شما می‌گویم مهم‌ترین مجاهدت شهید سلیمانی و برادران ایرانی در منطقه، انتقال تجربه‌ای بود که باعث شد شهامت ایستادگی در جوانان مقاومت به وجود بیاید و تاکتیک‌هایی در دستور کار قرار بگیرد که امروزه نفس صهیونیست‌ها را بند آورده است.

قدومی افزود: صدها سرباز صهیونیستی که امروزه در اسارت محور مقاومت هستند نه از اتاق‌خواب بلکه از درون تانک‌ها بیرون کشیده‎ شده و به اسارت درآمده‌اند و نبرد ما با اسرائیل، ناجوانمردانه و فقط از روی غافلگیری نبود. ما سینه به سینه صهیونیست‌ها می‌جنگیم، از آنها تلفات می‌گیریم و روزبه‌روز بر شمار جمعیت اسرایشان می‌افزاییم تا ان شاء الله به زودی توفیق نماز جماعت برای همه مسلمانان در قدس شریف حاصل شود.

نماینده حماس در ایران: جنگنده‌‎های آمریکایی در بمبارانهای غزه مشارکت می کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: امنیت همه ملت‌های اسلامی در گرو زمین‎‌گیر شدن صهیونیست‌ها در جبهه فلسطین است؛ زیرا اشقیای صهیونیستی، چشم به نابودی کل اسلام و به ذلت کشاندن همه ملت‎‌های مسلمان دارند و از این حیث نیز مجاهدت رزمندگان کتائب مقاومت در قامت دفاع از دین خدا در اصلی‌ترین جبهه جنگ با دشمن قرار دارد.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی افزود: فلسطین خاکریز مقدم اسلام در برابر هجمه سراسری نظام سلطه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این جنگ، جنگ فلسطین و اسرائیل نیست؛ بلکه جنگ اسلام و کفر است و این شما هستید که در خط مقدم، نه‌تنها مانع از پیشروی دشمن می‌شوید بلکه او را به عقب می‌رانید و خود پیشروی می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این در مرام یک نظام اسلامی نیست که ببیند زن و بچه فلسطینی زیر بمباران به شهادت می‌رسند و هر روز، خبر از شهادت چند ده‌نفری مسلمانان مظلوم فلسطین منتشر شود اما در مقابل بیکار بنشیند.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم جنگ غزه این بود که چهره واقعی آمریکا در سراسر جهان برای همه ملت‌ها آشکار شد و امروزه نفرتی که به‌صورت فراگیر از آمریکایی‌ها در دنیا به وجود آمده، در تاریخ بی‌سابقه است و روزی نیست که خیابانی از شهرهای مختلف جهان، شاهد راهپیمایی معترضان به نسل‎‌کشی غزه و محکومیت جنایات آمریکا نباشد. از این نظر، این دست اراده الهی است که از آستین گروه‌های مقاومت منطقه بیرون آمده است تا مستکبران عالم، در ذلیل‌ترین و منفورترین حالت در تاریخ خود قرار گیرند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها