آیت الله علم الهدی:تقارن بهار با رمضان زیبایی آن را مضاعف کرده است

کد خبر: 1281321

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: بهار از دیرباز نماد تغییر و تحول و بشارتی برای سرزندگی و سرآغازی برای روزگاری سبز و طبیعتی زیبا بوده و تقارن این بهار و روز نو با ایام پربرکت ماه مبارک رمضان که ماه برکت، رحمت و مغفرت است زیبایی بهار را مضاعف کرده است.

آیت الله علم الهدی:تقارن بهار با رمضان زیبایی آن را مضاعف کرده است

آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در پیام خود به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ که در تارنمای وی منتشر شد افزود:سال دیگری با همه فراز و نشیب های مختلف در کلیه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و تمام سختی ها و شیرینی های ثبت شده در خاطرات ایران عزیزمان به پایان رسید.

وی در این پیام اضافه کرد: سال گذشته سالی پر از همبستگی، پیشرفت و تعالی برای مردم ایران بود که با وجود همه کاستی ها، سختی ها و تحریم های دشمن برای تخریب و تضعیف این ملت، اما مردم غیور و پرآوازه این دیار کهن و تمدن ساز مثل همیشه به معنای واقعی خوش درخشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: جوانان ما در کلیه زمین ها و زمینه های ورزشی، علمی و جهانی پرچم سه رنگ کشورمان را در صدر قله های افتخار دنیا به اهتزاز درآوردند و مایه مباهات و افتخار شدند.

علم الهدی افزود: از دیگر شیرینی های سال گذشته که هنوز طعم شیرین آن را حس می‌کنیم، حضور پرشور همراه با شعور مردم در عرصه های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود که بار دیگر از همه شما غیور مردم استان خراسان که در کنار دیگر مردم ایران در این بزنگاه اثرگذار کشور عزیزمان حضور پیدا کردید سپاسگزارم.

وی با تبریک این ایام به مردم کشورمان و به خصوص خانواده شهدا و تمام جانبازان و ایثارگران اضافه کرد: به برکت نفس و وجود مقدس این عزیزان امروز کشور و ملت ما غرق در آرامش و سرمست از شادی و سرور در این ایام نوروز هستند و خدمت تک تک عزیزان و خانواده های مدافع حرم و وطن عرض تبریک و شادباش دارم و امیدوارم خداوند متعال اجر اعمال صالح این عزیزان را از خزانه غیبش عطا فرماید.

او افزود: در عتبه مقدسه حضرت ثامن الحجج (علیهم السلام) از خداوند متعال سالی سرشار از برکت و رحمت و فراوانی در رزق و روزی را برای همه شما مسالت می کنم و امیدوارم خداوند منان سایه پربرکت مقام معظم رهبری را تا ظهور حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر سرمان مستدام بدارد و پرچم این نظام به دست با کفایت ایشان به صاحب اصلی آن برسد و چشمان ما هرچه زودتر به جمال دلربای مولایمان روشن و منور گردد.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها