امیر اکرمی نیا:متأسفانه ردپای برخی از کشورهای اسلامی را در تجاوز اسراییل به فلسطین شاهد هستیم

کد خبر: 1282337

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:ردپای برخی از کشورهای اسلامی را در تجاوز اسراییل به فلسطین شاهدیم و این کشورها به خاطر حفظ منافع خوداز برقراری ارتباط با رژیم سر باز نمی‌زنند.

امیر اکرمی نیا:متأسفانه ردپای برخی از کشورهای اسلامی را در تجاوز اسراییل به فلسطین شاهد هستیم

 «محمد اکرمی نیا» معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دو عامل باعث خشونت و خوی ددمنشی اسراییل در منطقه شده است که این عوامل حمایت‌های دولت‌های غربی و بی عملی برخی از دولت‌های اسلامی منطقه است.

وی افزود: آمریکا سالیانه سه میلیارد دلار کمک بلاعوض به اسرائیل می‌کند و تسهیلات مورد نیاز اسراییل از آمریکا تأمین می‌شود و حمایت‌های رسانه‌ای از دیگر موضوعات مورد حمایت آمریکا از اسرائیل است.

امیر اکرمی‌نیا مدعیان دروغین حقوق بشر را دولت‌های غربی‌ها خواند و افزود: بیش از بیست هزار زن و بچه در شش ماه اخیر به شهادت رسیده اند ولی ابزارهای رسانه‌ای آنها برای آزادی زنان در ایران به اخبار کذب می‌پردازند و این از عجایب روزگار است که ادعاها با عمل متفاوت است.

این مقام مسئول با اشاره به خیانت کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین اظهار داشت: متأسفانه ردپای برخی از کشورهای اسلامی را در تجاوز اسراییل به فلسطین شاهد هستیم و این کشورها به خاطر حفظ منافع خود از برقراری ارتباط با اسراییل سر باز نمی‌زنند و این سبب شده است خوی وحشی گری اسرائیل ادامه پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کشورهای اسلامی این را بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و متأسفانه این مهم را سران کشورهای اسلامی درک نمی‌کنند و علی رغم جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، این کشورها دست از حمایت از اسرائیل برنمی‌دارند.

امیر اکرمی‌نیا به پایداری مردم غزه اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین در شش ماهه گذشته مقاومت را به معنای واقعی تعبیر کردند و نتیجه این مقاومت دادن شروط به اسرائیل برای اجرای آتش بس است و نتیجه دیگر این مقاومت پاشیدن این رژیم از درون است که اعتراضات مردمی خود اسرائیلی‌ها و استعفای پی در پی عوامل این رژیم می‌باشد.

وی افزود: امروز این خوی درندگی اسرائیل صدای آزادی خواهان و حامیان انسانیت در دنیا را بلند کرده است و متحدان دائمی اسرائیل را به فکر فرو برده است و تشکیل دولت فلسطینی را برای آنها کلید زده است.

امیر اکرمی نیا در پایان گفت: راه مقاومت تنها مسیر نجات فلسطین است و این راه را مردم فلسطین انتخاب کرده اند و نشانه‌های این پیروزی با توجه به ترویج فرهنگ مقاومت در سراسر جبهه مقاومت، قطعاً بدست خواهد آمد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها