جام جم عنوان کرد: اطمینان ملت ایران از مجازات رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1283324

جام جم نوشت: ملت ایران نیز مطمئن است که رژیم خبیث صهیونیستی به دست دلاورمردان ما مجازات می‌شود و آنها از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهند شد.

جام جم عنوان کرد: اطمینان ملت ایران از مجازات رژیم صهیونیستی

گروه سیاست سایت فردا - حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق توسط یک موجود وحشی زخم‌خورده و در حال احتضار رخ داده است، یعنی شاهد حرکتی عصبی و بسیار غیرعاقلانه از سوی رژیم صهیونیستی بوده‌ایم و این نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای بقای خود دست به هر کاری خواهد زد.

روزنامه جام جم با طرح این موضوع نوشته: باید توجه داشت که رژیم صهیونیستی دست به این اقدام وحشیانه زده تا جمهوری اسلامی ایران را به جنگ بکشاند. در واقع آنها تلاش می‌کنند از این طریق به اهداف خود دست یابند. 

یکی از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی گفته بود که آنها بعد از شکست در عملیات طوفان‌الاقصی به‌دنبال این مسأله هستند که بهانه‌ای برای بمباران مراکز مختلف از جمله مراکز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایجاد کنند و این بهانه زمانی ایجاد خواهد شد که جمهوری اسلامی ایران به‌طور مستقیم وارد جنگ شود.

جمهوری اسلامی برای گرفتن انتقام این اقدام وحشیانه باید غیرعجولانه و با عقلانیت کامل اقدام کند و این اقدام حتما از سوی جبهه مقاومت انجام خواهد شد، چراکه هیچ ضرورتی برای یک اقدام واکنشی در این رابطه وجود ندارد.این در حالی است که ملت ایران نیز مطمئن است که رژیم خبیث صهیونیستی به دست دلاورمردان ما مجازات می‌شود و آنها از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهند شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها