هشدار صریح محسن رضایی به اسرائیل / واکنش اسلامی به تهدیدات اتمی اسرائیل

کد خبر: 1283537

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را نشانه استیصال صهیونیست‌ها دانست و گفت: ملت ایران مطمئن باشد اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است.

هشدار صریح محسن رضایی به اسرائیل / واکنش اسلامی به تهدیدات اتمی اسرائیل

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، صبح امروز جمعه 17 فروردین 1403، با حضور اقشار مختلف مردم و تشییع شهدای مسشتار سپاه از جمله سردار زاهدی و یارانش برگزار شد. در این مراسم شخصیتهای مختلف کشوری و لشکری و بین المللی حضور پیدا کرده‌اند که در این خبر اظهارات مسئولین و مقامات سیاسی آوره شده است:

وحیدی: رژیم صهیونیستی یک رژیم در حال اضمحلال است

تهران_ایرنا_وزیر کشور گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم در حال اضمحلال است و دچار مشکلاتی در حوزه مسائل داخلی است و سعی می کند با دست و پا زدن و اشغال سرزمینهای جدید توجهات را به سمت دیگری معطوف کند که البته در این مسیر موفق نخواهد بود.

"احمد وحیدی" وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: ایجاد و ادامه حیات رژیم صهیونیستی بر مبنای ترور است و امروز این ترور را در سطح گسترده و در سرزمینهای اشغالی و در غزه مرتکب می شود.

وزیر کشور اظهار داشت: آنچه امروز در غزه اتفاق می افتد یک نسل کشی است و رژیم صهیونیستی از انجام این جنایت هیچ ابایی ندارد.رژیم صهیونیستی پیش از این تلاش می کرد که ماهیت خود را بپوشاند اما امروز ماهیت این رژیم آنقدر آشکار شده که حتی هواداران آن هم در دفاع از این رژیم دچار مشکل هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم در حال اضمحلال است و دچار مشکلاتی در حوزه مسائل داخلی است و سعی می کند با دست و پا زدن و اشغال سرزمینهای جدید توجهات را به سمت دیگری معطوف کند که البته در این مسیر موفق نخواهد بود و این قبیل اقدامات دردسرهای بزرگتری را برای این رژیم درست می کند.

کدخدایی: صهیونیسم جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد

تهران-ایرنا-عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: با همت همه مسلمانان روزی را شاهد خواهیم بود که صهیونیسم جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

به گزارش ایرنا، عباسعلی کدخدایی امروز جمعه با حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز همبستگی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین است و این همبستگی در روز قدس امسال بیشتر نمود پیدا کرده است.

رییس پژوهشکده شورای نگهبان افزود: ان شاءالله با همت همه مسلمانان روزی را شاهد خواهیم بود که صهیونیسم جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه هفدهم فروردین همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور برگزار شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشتهای گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس، ‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال است و از آنجا که ماه‌هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافته اند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.

آیت‌الله عیسی قاسم: هیچ مسلمانی نباید در احیای روز قدس کوتاهی کند

رهبر شیعیان بحرین با تاکید بر اهمیت روز قدس خاطرنشان کرد که تمام مسلمانان باید در راهپیمایی این روز مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایسنا، آیت الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم تاکید کرد: روز قدس روزی است که بزرگ‌ترین رهبر اسلامی در جهان کنونی دعوت به احیای آن کرد، بنابراین نباید هیچ مسلمانی در این امر کوتاهی کند.

وی خاطرنشان کرد که تمام امت اسلامی باید با مشارکت در روز قدس از قضایای اسلام حمایت کند و در تا زمان تحقق پیروزی در این راه ثابت قدم بماند.

فرمانده کل ارتش: شهید زاهدی مردی از قبیله نور بود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهید زاهدی مردی از قبیله نور بود، گفت: شهید زاهدی بیش از ۴۰ سال در کوه و بیابان و شهر به شهر به دنبال شهادت می‌دوید و آرمان بلندش آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلامی بود.

به گزارش تسنیم از اصفهان، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت شهید سردار زاهدی، با بیان اینکه اصفهان مشحون از فداکاری و گذشت است، اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق داد تا در مراسم امسال در این خطه ایمان و علم، جهاد و هنر باشم؛ مردم اصفهان در بسیاری از عرصه‌ها از جمله میدان جهاد و شهادت الگو و سرآمد هستند و فرشتگان الهی و آزادگان و مجاهدان عالم، به ایثار این مردم مباهات می‌کنند.

وی با اشاره به حماسه 25 آبان مردم اصفهان، بیان کرد: مردم اصفهان در یک روز 800 ستاره نورانی آسمان را تشییع کردند و در همان روز هزاران نفر از مردم این شهر به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند تا جای آن ستاره‌ها را پر کنند؛ اصفهان دیار مردانی است که واژه عظمت در مقابل آنان تعظیم می‌کند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهید زاهدی مردی از قبیله نور بود، افزود: شهید زاهدی بیش از 40 سال در کوه و بیابان و شهر به شهر به دنبال شهادت می‌دوید و آرمان بلندش آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلامی بود.

وی تاکید کرد: سردار زاهدی، شهید الاقصی و فلسطین است و خداوند تقدیر زیبای ایشان را به شکلی رقم زده که در روز شهادت اولین مظلوم عالم، امیرالمؤمنین(ع) و در جوار مرقد عقیله بنی‌هاشم شهد شهادت را بنوشد و در روز قدس بر دستان امت اسلامی تشییع شود؛ خلعت زیبای شهادت برتو مبارک باد ای برادر عزیز!

امیر سرلشکر موسوی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه روز قدس یادگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب و نشان دهنده عمق راهبردی اندیشه‌های ایشان نسبت به مسائل جهان اسلام است، گفت: روز قدس یادآور اهمیت مسئله فلسطین در جهان اسلام است و منحصر به اشغال یک سرزمین نیست بلکه نشان دهنده شرارت و توطئه جبهه کفر و استکبار علیه اسلام عزیز است و امام (ره) با هوشیاری و بصیرت این توطئه را درک کردند و برای آنکه جهان اسلام را متوجه مسئله فلسطین و حمایت از آن کنند، روز قدس را تعیین و اعلام نمودند.

وی با بیان اینکه روز قدس، روز وحدت جهان اسلام و همه آزادگان و حق طلبان عالم است، ادامه داد: روز قدس، روز اعلام فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام است؛ امیرالمؤمنین(ع) فرمودند که ای بندگان خدا همواره دشمن ظالم و یار مظلومان باشید و امروز هیچ ظالمی خبیث‌تر از رژیم کودکش صهیونیستی و مظلومی والاتر از غزه وجود ندارد؛ روز قدس، روز درود و سلام بر فلسطین و روز نفرت و لعنت بر آمریکای جنایتکار است.

وزیر ارشاد: فضای رسانه‌ای در دنیا به نفع غزه تمایل پیدا کرده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ـ جمعه ـ ۱۷ فروردین ماه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه برگزاری راهپیمایی در جمع خبرنگاران گفت: رژیم صهیونیستی با کودک‌کشی خود، روی تمام سفاکان تاریخ را سفید کرده است.

وی افزود: امسال با توجه به اتفاقات اخیر غزه و جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در طول بیش از ۶ ماه انجام داده و کودک کشی بی‌نظیری که انجام داده، این رژیم روی سفاکان تاریخ را سفید کرده است.

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: افکار عمومی در جهان ملتهب و هر کدام به نوعی نگران این بحث هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: امروز با اتفاقی که افتاده و شهدای عزیزی که در حال تشییع هستند، همگی باعث شده که یک ابراز انزجار ملی، یک وحدت و انسجام ملی شکل گیرد.

اسماعیلی گفت: شاهد هستید که مردم با همه سلایق سیاسی، گروهی و همه تفاوت‌های متعارفی که در یک کشور آزاد، پیشرفته و مستقل مانند ایران وجود دارد، پای آرمان بزرگ حمایت از مظلوم و فلسطین به میدان آمده اند.

وزیر فرهنگ با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: این حضور پرشور در آغاز سال جدید حرکتی نویدبخش برای انسجام بیشتر در داخل کشور به‌شمار می‌رود، موجب امید آفرینی می‌شود و اشتیاق عمومی را برای مشارکت تاثیرگذار در پیشبرد اهداف میدانی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه برای نخستین بار است که این‌گونه رژیم صهیونیستی را در فضای رسانه‌ای شکست‌خورده می‌بینیم، تاکید کرد: فضای رسانه‌ای در دنیا بر اثر روشنگری خبرنگاران و رسانه‌های مستقل، مقاومت و رسانه‌های عزیز کشورمان کاملا به نفع جریان مقاومت و غزه تمایل پیدا کرده و خود را در اجتماعات چند صد هزار نفری در فضاهای فرهنگی و هنری و ورزشی نشان می‌دهد و این جای تقدیر از همکاران رسانه‌ای در داخل کشور هم دارد که در این مدت با هم و در کنار هم برای موضوع غزه در میدان بودند./ ایسنا

وزیر دفاع: رژیم صهیونیستی در سراشیبی شکست قرار گرفته است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شد.

به گزارش ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این راهپیمایی در سراسر جهان برگزار می‌شود، گفت: یک انزجار جهانی بر علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شده و مردم جهان ماهیت این رژیم را شناخته‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: طبق سنت الهی  ظلم پایدار نمی‌ماند و محکوم به شکست است، رژیم صهیونیستی در سراشیبی شکست قرار گرفته و ان‌شاء الله این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

سردار سنایی راد: نفرت از صهیونیست‌ها جهانی شده است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروزه نفرت از صهیونیست جهانی شده است، و باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که آمریکا شریک جنایت‌های صهیونیست‌ها است.

راهپیمایی روز قدس هرساله در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود و مردمان  به خیابان‌ها آمده و برای دفاع از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی شعارهایی با عنوان مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، این راهپیمایی در بیرجند با حضور گسترده مردم از میدان ابوذر در مسیر خیابان ارتش و خیابان پاسداران به سمت مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

سردار رسول سنایی راد امروز جمعه ۱۷ فروردین در سخنرانی مراسم روز قدس بیرجند اظهار کرد: امسال همزمان با راهپیمایی روز قدس شاهد تشییع جنازه شهدای راه قدس که در جنایت بمباران کنسولگری سفارت ایران در سوریه به شهادت رسیدند، هستیم.

وی بیان کرد: ما در یک جنگ واقعی با صهیونیست هستیم چرا که با بمباران بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه کار احمقانه‌ای انجام دادند و حق پاسخگویی برای ما به وجود آمد.

سنایی راد بیان کرد: سخت افزار صهیونیست‌ها را آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی تأمین کرده ولی از نظر نیروی انسانی با مشکل رو به رو هستند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: صهیونیست‌ها در یک بن بست واقعی قرار گرفته‌اند، چرا که بعد از ۶ ماه بمباران مستمر غزه به هدف‌های خود نرسیده‌اند.

وی تصریح کرد: با توصیه به مطالعه تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی برخی افراد تصور می‌کنند که فلسطینی‌ها زمین به یهودیان فروخته‌اند در حالی که این موضوع واقعیت ندارد.

سنایی راد بیان کرد: مردم غزه این روزها از نظر تأمین غذا با مشکل رو به رو هستند و حتی بیمارستان‌ها نیز جای امنی محسوب نمی‌شود ولی همچنان صبور و مقاوم ایستاده‌اند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه امروزه نفرت از صهیونیست جهانی شده است، بیان کرد: باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که آمریکا شریک جنایت‌های صهیونیست‌ها است.

وی با بیان اینکه روز قدس نه تنها مسئله اول جهان اسلام بلکه مسئله اول جهان شده است، گفت: در بسیاری از کشورهای اروپایی تجمع علیه اسرائیل جرم تلقی شده و صهیونیست‌ها فکر می‌کنند با جنایت و توحش به اهداف خود می رسند که بر عکس، این اقدامات موجب بی آبرویی آن‌ها شده است.

سنایی راد اظهار کرد: جنایت‌های اسرائیل نقاب از چهره مدعیان تمدن غرب برداشته و پایان این ماجراها به برکت خون شهیدان شکست صهیونیست است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا یادآور شد: همه آزادگان جهان از مردم غزه و شجاعت رزمندگان حمایت می‌کنند و آرمان قدس صادر شده است./ ایسنا

 سردار جوانی: مقاومت، پیام ملت ایران در روز قدس است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز تمام کسانی که به خیابان‌ها آمدند پبام مشترکی دارند و این پیام، مقاومت و ایستادگی است.

سردار یدالله جوانی امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: خروش امروز مردم استان چهارمحال و بختیاری همراه و همسو با خروش ملت ایران و ملت‌های مختلف در سراسر جهان است.

وی با اشاره به پیام خروش مردم در روز قدس، گفت: امروز تمام کسانی که در خیابان‌ها آمدند و در حال شعار دادن هستند، پیام مشترکی دارند و این پیام مقاومت و ایستادگی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: این پیام با دو رویکرد مقاومت و ایستادگی در کنار مظلومین فلسطین و پشتیبانی از آنان و مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار و ظالمین است بدین معنا که ما تا آخر در مقابل ظالمین می‌ایستیم و هزینه‌های این ایستادگی را می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: هدف از این مقاومت و ایستادگی در کنار مظلومین و مقابل ظالمین، نابودی رژیم غاصب جنایت‌گر صهیونیستی است. سنت الهی است که مردم در مقابل ظالم بایستند و از مظلومین دفاع کنند.

جوانی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا خداوند مظلومین را یاری می‌کند. بر این مبنا هیچ تردیدی وجود ندارد که آزادی قدس را ببینیم و میدانیم که سرزمین فلسطین آزاد خواهد شد.

وزیر نفت: اقتصاد اسرائیل رو به فروپاشی است

وزیر نفت گفت: اقتصاد اسرائیل رو به فروپاشی است با اتحادی که در جهان اسلام و آزادی خواهان رخ داده است به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، جواد اوجی امروز در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین و غزه گفت: طوفان الاقصی تاثیرات زیادی بر حامل‌های انرژی داشت و برخی اتفاقات در دریای سرخ و باب‌المندب، موجب افزایش قیمت نفت و انرژی شد، بعضی از کشورها نیز صادرات به رژیم صهیونیست را کاهش دادند.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از شهرک نشینان صهیونیست، جنوب لبنان تخلیه کردند و به مناطق دیگری رفتند، بار مالی سنگینی را به اسرائیل اعمال کردند، اقتصاد اسرائیل رو به فروپاشی است با اتحادی که در جهان اسلام و آزادی خواهان رخ داده است به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

وزیر نفت با بیان اینکه اتفاق هایی که در منطقه غزه و فلسطین اتفاق افتاده است دل هرمسلمان و آزاده ای را در دنیا آزرده خاطر می کند گفت: بر همه آزادی خواهان واجب است که نسبت به اسرائیل و آمریکا اعلام انزجار و نسبت به مردم فلسطین و غزه ابراز حمایت کنند. با وحدتی که بین مسلمانان جهان و آزادی خواهان رخ خواهد داد، نابودی اسرائیل و صهیونیست به زودی اتفاق می افتد.

وی با اشاره به تغییر رویکرد جامعه جهانی نسبت به فلسطین گفت: مردم به دفاع از مردم غزه و فلسطین بلند شده اند و بر همه مردم، مظلومیت آنان آشکار شده است.

اوجی اضافه کرد: امسال روز قدس با همه سال ها فرق می کند امروز مردم با حضور در راهپیمایی نشان دادند که مردم غزه تنها نیستند و امروز روز قدس جهانی شده است.

وی تاکید کرد: روز قدس، نه فقط برای مسلمانان بلکه، به روزی جهانی برای همه آزادی‌خواهان و ندای مظلومیت مردم غزه تبدیل شده است، حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین نشان می دهد که زوال و نابودی اسرائیل زودتر از این ها اتفاق خواهد افتاد. همانگونه که حضرت آقا در سخنرانی ها اشاره کرده بودند که بعد از ۲۵ سال آینده دیگر رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد، با حرکتی که امروز رژیم صهیونیستی با جنایات خود در غزه، به روند سرنگونی خود سرعت بخشیده است.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: در شریعت و دین ما تعریف شده است که اگر مظلومی ندای یاری بطلبد چه این مظلوم مسلمان یا غیر مسلمان باشد بر هر مسلمانی واجب است که از او حمایت کند در غیر این صورت آن شخص مسلمان نیست اکنون این مردم مظلوم، غزه و فلسطین هستند.

مخبر: جنایت های اخیر صهیونیست ها مثل دست و پا زدن در باتلاق است

معاون اول رئیس جمهور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جنایت های اخیر رژیم صهیونستی را به مثابه دست و پا زدن در باتلاق دانست و از همه دولت ها و ملت های مسلمان خواست تا با اتحاد و انسجام و تحریم همه جانبه صهیونیست ها این غده سرطانی را هرچه زودتر از این سرزمین مقدس پاک کنند.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر پیش از ظهر امروز (جمعه) همراه با ملت همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت و به جمعیت کثیر مردم ولایت مدار و روزه دار تهرانی پیوست.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در حاشیه حضور در راهپیمایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طوفان الاقصی هیمنه شکست ناپذیری صهیونیست ها را درهم شکست و اتحاد همه آزادی خواهان جهان ریشه صهیونیست ها را برای همیشه خواهد سوزاند چرا که وعده الهی برای پیروزی مظلومان جهان تخلف ناپذیر است.

وی افزود: مردم ایران مردمی موقعیت شناس هستند و با این حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۳، چهره دشمن اصلی دنیای اسلام یعنی اسرائیل را به جهان نشان می دهند و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند.

مخبر با بیان اینکه شهادت سرداران سرافراز وطن در دمشق، مسیر سرافرازی را روشن تر از قبل پیش رویمان ترسیم کرد، گفت: صهیونیست ها بدانند که این جنایت های آنها بعداز طوفان الاقصی مثل دست و پازدن در باتلاق است که ثمره ای جز فرو رفتن بیشتر برای آنها ندارد. دشمن یقین داشته باشد سیلی خواهد خورد و این بنا به فرمایش رهبری انقلاب قطعی است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان باید دشمن اصلی یعنی صهیونیست های کودک کش را فراموش نکنند و به فکر اتحاد بین کشورهای اسلامی و مقابله با رژیم صهیونیستی باشند، تا روزی که این غده سرطانی از منطقه ما پاک شود.

مخبر خاطر نشان کرد: همه دولتمردان مسلمان باید بدانند سازش و همراهی با رژیم جعلی اسرائیل این سگ هار را جری تر خواهد کرد و یقینا بهترین راه، همدلی و اتحاد و صد البته تحریم همه جانبه صهیونیست ها برای نابودی این رژیم است.

معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: امام راحل سالها قبل با نام نهادن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دنبال توجه جهان به مظلومیت فلسطین و سفاکی صهیونیست ها بود که امروزه و پس از جنایات و کودکی کشی های آنها این امر به همه جهانیان بیش از پیش اثبات شده است تا آنجا که آنها هیچ وقت به این اندازه حتی در بین ملت های جهان غرب زبون و خوار نبوده اند و این موضوع به درستی در راهپیمایی های پرشور امروز در کشورهای غربی هویداست.

مرتضوی: خوی رژیم صهیونیستی کودک‌کشی و ظلم است

وزیر کار،تعاون‌ و رفاه اجتماعی گفت: خوی رژیم صهیونیستی کودک‌کشی، انسان کشی و ظلم است،اکنون حکام رژیم صهیونیستی به مثابه گرگ درنده ای هستند و هر روز جمعی از مردم مظلوم غزه را به شهادت می رسانند.

"صولت مرتضوی" وزیر کار،تعاون‌و رفاه اجتماعی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس درگفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره اهمیت روز قدس گفت: خوی رژیم صهیونیستی کودک‌کشی، انسان کشی و ظلم است،اکنون حکام رژیم صهیونیستی به مثابه گرگ درنده ای هستند و هر روز جمعی از مردم مظلوم غزه را به شهادت می رسانند.

وی در ادامه با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در طوفان الاقصی بیان کرد: این شکست بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ترمیم پذیر نیست ولی این رژیم برای ترمیم این شکست دست به شیوه‌های غیر انسانی می‌زند.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای فرافکنی مرز های مصوب حاکم بر قواعد بین المللی را می شکنند و به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران که براساس تمام معاهدات و مقررات بین المللی از مصونیت برخودار است حمله می‌کنند.امیدوارم خون شهدای ما و شهدای مظلوم غزه سبب شود که این غده چرکین از پیکر جهان بشریت محو شود.

 کوثری: طوفان‌الاقصی جبهه کفر را به وحشت انداخت

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن اشاره به آغاز طوفان‌الاقصی گفت: طوفان‌الاقصی جبهه کفر را به وحشت انداخت.

به گزارش تسنیم، محمداسماعیل کوثری صبح امروز در اجتماع روز قدس مردم کاشان، ضمن اشاره به تدبیر امام راحل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: از سال 58تاکنون مردم عزیز ما به گونه‌ای حضور پیدا کردند که ملت‌های دیگر به تاسی از ملت ایران در صحنه حضور پیدا کردند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حضور پرشور مردم در اقصی نقاط جهان در روز قدس افزود: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی با طوفان‌الاقصی جبهه کفر به درماندگی انداخته است و یقینا پیروزی نهایی از آن فلسطین است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: قبل از انقلاب فلسطینیان امیدی برای حرکت رو به جلو نداشتند در حالی که امام راحل اعلام فرمودند که اسرائیل فاسد است و باید از از بین برود و امام راحل از ابتدا آن‌ها را شناخت.

وی گفت: علت اینکه اسرائیل را در این منطقه به وجود آورد به دو دلیل است که اول فتنه‌انگیزی و اختلاف میان کشورهای اسلامی است و دوم وجود انرژی فسیلی در این منطقه است و از این رو ملت عزیز فلسطین که از تمامی ادیان بودند، آواره کردند و افراد دیگر را جایگزین مردم فلسطین کردند.

کوثری با بیان اینکه جنگ‌هایی که اسرائیل شروع کرد به دلیل تصاحب از نیل تا فرات است، تصریح کرد: در بحث انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل سفارت اسرائیل به سفارت فلسطین تبدیل شد و بعد از عملیات خرمشهر مرحله دوم آغاز شد.

وی تاکید کرد: دشمن با هشت سال دفاع مقدس قصد داشتند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرند در حالی که با تقدیم خون پاک شهدا موجب شد مردم منسجم شوند و این همدلی و یکپارچگی باعث فتح‌الفتوحات مختلف شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهایی که امروز حامی اسرائیل بودند در هشت سال دفاع مقدس نیز حامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و امام راحل نیز با سیاست خود اعلام فرمودند که راه قدس از کربلا می‌گذرد و این مهم مسیر راه ما شد.

وی ضمن اشاره به تشکیل حزب‌الله لبنان ابراز داشت: رزمندگان یمنی و فلسطینی فعل خواستن را صرف کردند و امروز می‌بینیم که یمن چه حماسه‌ای می‌آفریند و باید بگوییم استکبار جهانی از وحدت مسلمانان وحشت دارند چراکه هیچ عاملی نمی‌تواند جلوی وحدت مسلمانان حرفی برای گفتن داشته باشد.

کوثری با بیان اینکه با بیان اینکه در داخل کشور نیز باید وحدت داشته باشیم، گفت: همه ائمه معصومین جلوی مستکبران ایستادگی کردند و همین ایستادگی باعث عزت و سربلند می‌شود و اگر سرانجام این ایستادگی به شهادت ختم شود فوض عظیم است.

وی تصریح کرد: فلسطین بررسی‌های لازم را برای انجام طوفان‌الاقصی انجام داد و کاری کردند که تمام جبهه کفر به وحشت افتاد و بلافاصله بعد از این عملیات اگر آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و سایر حامیان در منطقه حضور پیدا نکرده بودند، کار اسرائیل تمام بود و این نشان از اهمیت اسرائیل برای جبهه کفر بود در حالی که در زمان جنگ اوکراین هیچ کدام از مقامات کشورهای دیگر به اوکراین سفر نکردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ثابت‌قدم باشیم خداکند وعده داده است که حتما کمک می‌کند؛ با شهید زاهدی و حاج رحیمی از سال 60 بودیم و به این مسیر باور داشت و به یقینی رسیده بودند که برگرفته شده از کلامی الهی بود و حدود 14 سال در سوریه و لبنان کار کرد و در این ایام مبارک به شهادت رسید.

وی افزود: دشمن خیال می‌کند با شهادت سرداران ما خدشه‌ای به نطام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‌کنند اما اگرچه بین ما نیستند اما روح آنان بیش از پیش ما را یاری می‌کنند و امیدواریم در روز قیامت نیز شافی ما باشند.

کوثری با بیان اینکه سازمان ملل دست پرورده آمریکا و اسرائیل است، ابراز داشت: ما باید مصمم و محکم پشت سر مقام معظم رهبری به عنوان یک سرباز حضور پیدا کنیم تا ایشان بتوانند تدابیر مد نظر را اجرا کنند و شاهد سقوط اسرائیل در آینده نزدیک باشیم.

هاشمی:جامعه ورزش همیشه پیش قدم دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده است

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز جهانی قدس گفت: جامعه ورزش همیشه پیش قدم دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده و در میادین بین‌المللی این کشور را به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت مظلوم فلسطین با اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی انجام داده مورد هجمه های مختلف قرار گرفته و از زمانی که امام خمینی (ره) این ابداع را کردند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهان اسلام و امت اسلام باشد که دور هم جمع شوند تا از مردم بی دفاع و مطلوم فلسطین حمایت کنند.

وی گفت: در همین راستا جامعه ورزش هم هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند تا قهرمانان و ورزشکار فریاد مظلومان را به گوش جهانیان برساند هر چند جامعه ورزش و به خصوص ورزشکاران در زمان برگزاری رویدادهای بین‌المللی هر جایی که رژیم صهیونیستی حضور داشته آن‌ها را به رسمیت نشناختند و مقابل آن‌ها حاضر نشدند. این نشان می‌دهد جامعه ورزش اهمیت این موضوع را درک کرده و دفاع همیشگی را از مردم مظلوم فلسطین انجام داده است.

هاشمی عنوان کرد: امروز موضوع فسلطین تنها بحث جهان اسلام به تنهایی نیست بلکه بحث انسانیت است که این رژیم آن را زیر سوال برده است. امیدوارم این حضور همیشه پررنگ باشد. ما اعتقاد داریم جامعه ورزش و به خصوص قهرمانان می‌توانند به روشنگری‌های بیشتر علیه رژیم کودک کش اسراییل کمک کنند

هشدار صریح محسن رضایی به اسرائیل؛ پشیمان خواهید شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را نشانه استیصال صهیونیست‌ها دانست و گفت: ملت ایران مطمئن باشد اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است.

به گزارش تسنیم، محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس در تهران، با اشاره به جنایت‌های گسترده  صهیونیستها در غزه و نیز حمله جنگنده‌های ارتش این رژیم به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که به شهادت سردار زاهدی و تعدادی از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه انجامید، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در یک باتلاق بزرگ گرفتار شده که برای نجات خود از آن دست به هر جنایتی می‌زند.

رضایی افزود: شکست مفتضحانه ارتش اسرائیل چه در دفاع از خود و چه در آزادسازی اسرایش او را به شدت بحران‌زده کرده و آبرو و حیثیت نظامی‌ آنها از دست رفته است.

وی ادامه داد: هرآنچه رژیم صهیونیستی در طول این سالها با تبلیغات برای خود جمع کرده بود، بر باد رفته و آنها برای برگرداندن حیثت از دست رفته‌شان به هر اقدامی دست می‌زنند تا از باتلاق بیرون بیایند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تابلویی از استیصال صهیونیست‌ها دانست که تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا گذاشته و تاکید کرد: ملت ایران مطمئن باشد اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار رژیم صهیونیستی است.

امیر سیاری: پاسخ ما به صهیونیست‌ها سخت خواهد بود

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.

به گزارش مهر، امیر «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در جمع مردم انقلابی تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.

«امیر سیاری» در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: پاسخ ما سخت خواهد بود.

گفتنی است؛ همزمان با راهپیمایی امروز، پیکر مطهر شهدای گرانقدر کنسولگری ایران در دمشق، در تهران تشییع می‌شود و پس از آن پیکرهای مطهر شهدا به زادگاه‌های خودشان منتقل خواهد شد.

واکنش محمد اسلامی به تهدیدات اتمی اسرائیل

رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به تهدیدات اتمی برخی صفحات مجازی منتسب به رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر گفت: کار این رژیم این است که چنین تهدیداتی را انجام دهد اما از این تهدیدات راه به جایی نخواهد برد.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران، در واکنش به تهدیدات اتمی برخی صفحات مجازی منتسب به رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر، در جمع خبرنگاران گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم وحشی است که تابع هیچ یک از قوانین و ضوابط بین المللی نیست.

وی افزود: کار این رژیم این است که چنین تهدیداتی را انجام دهد اما از این تهدیدات راه به جایی نخواهد برد.

اسلامی: امروز همه کشورها علیه صهیونیست هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس اطهار داشت: در گذشته اگر مسلمانان روز قدس را گرامی می‌داشتند، امروز همه کشورها علیه صهیونیست هستند، حتی در درون کشورهایی که خود حامی صهیونیست هستند.

به گزارش تسنیم، محمد اسلامی، محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، صبح امروز (جمعه) همگام با آحاد ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.

جمعی از مدیران و کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران همراه با اسلامی و سایر هموطنان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

اسلامی در این راهپیمایی در خصوص روز قدس گفت: امروز روز قدس متفاوتی است. امام خمینی (ره) فرمودند که "روز قدس حیات دوباره اسلام است". امروز این عبارت معنای دقیق‌تری را به مردم جهان معرفی کرده است.

وی افزود: امروز همه عالمیان متوجه‌اند که استاندارهای دوگانه و فریب کاری‌هایی که استکبار صهیونیست دارد و صحبت از حقوق بشر و آزادی می‌کند، هیچگونه اعتباری ندارد و در ماهیت همین وحشی گری که مردم مشاهده می‌کنند، چهره حقیقی خودشان را نشان می‌دهند. به هیچ قاعده و ضابطه‌ای پایبند نیستند. این ماهیت استکبار و صهیونیست است که هدف اصلی انقلاب اسلامی هم رسوا کردن است و به جهانیان  معرفی کرد.

اسلامی با بیان اینکه امروز روز قدس در دنیا متفاوت‌تر از دیگر ایام است، اظهار داشت: در گذشته اگر مسلمانان روز قدس را گرامی می‌داشتند، امروز همه کشورها بر علیه صهیونیست هستند. حتی در درون کشورهایی که خود حامی صهیونیست هستند، مردم امروز تظاهرات می‌کنند و این بیان حقیقت و گوهر دین ما است.

وی درباره پیام شهدای جبهه مقاومت و شهدای اخیر حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در سوریه برای جهانیان گفت: آن نگاه اصلی که امروز وجود دارد، حکومت‌های ظلمی که فقط برای غارتگری و برای پیشبرد اهداف پلید خود از ظرفیت‌های سازمان‌های خیلی شکیل بین‌المللی استفاده می‌کنند، امروز نشان داد که به هیچ وجه به هیچ حقوقی پایبند نیستند و امروز هیچ کدام از این‌ها کارکرد ندارد. نمایشی بیشتر نیست.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: شما اگر قدرت نداشته باشید و نتوانی با قدرت تام و تمام برای منافع ملی و امنیت ملی تلاش کنید، این‌ها هرگز به هیچ حدودی بسنده نکرده و تجاوزگری آنان بی حد و حصر است.

اسلامی در آخر خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که با از میان برداشتن اشخاص می‌تواند کار خودش را پیش ببرد. رژیم هر روز بیشتر در لجن مال خودش غوطه ور می‌شود و هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز جمعه 17 فروردین 1403، از دقایقی قبل در تهران و سراسر کشور به‌سوی میعادگاه‌های نمازجمعه با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

راهپیمایان پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را از میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران تشییع کردند.

 زاکانی: راهپیمایی روز قدس نشانه‌ای از نابودی اسرائیل است

شهردار تهران حضور پرشور مردم در حمایت از ملت فلسطین را مایه افتخار دانست و گفت: در پیشانی این حرکت بزرگ و عظیم، نابودی اسرائیل و پیروزی حق بر باطل دیده می‌شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم،  حضور پرشور مردم ایران در حمایت از ملت فلسطین را مایه افتخار دانست و گفت: در پیشانی این حرکت بزرگ و عظیم، نابودی اسرائیل و پیروزی حق بر باطل دیده می‌شد.

زاکانی ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه صهیونیستها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق که به شهادت تعدادی از فرماندهان و نیروهای سپاه در سوریه انجامید، تصریح کرد: حتماً انتقام خون این عزیزان گرفته خواهد شد و این انتقام نیز به صورت ترکیبی خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم ایران و دیگر نقاط جهان در راهپیمایی روز قدس، اقدامات دیپلماتیک و نیز اقدام عملی در پاسخ به این جنایت، بخش هایی از این برنامه است.

جوکار: اسرائیل با سرعت خود را به نابودی نزدیک کرده است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب و روز قدس جنبش‌های ضد صهیونیستی به بالندگی رسیده‌اند گفت: اسرائیل با سرعت خود را به نابودی نزدیک کرده است.

به گزارش تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد و سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد اظهار داشت: ماه رمضان ماه مبارزه با ظلم و ماه کسانی است که برای این انقلاب، اسلام و این ملت و خاک عزیز جان خودشان را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

وی به شهدای حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق و پاسداران شهید تیپ الغدیر استان یزد در حادثه تروریستی راسک تصریح کرد: در سال 1358، حضرت امام خمینی(ره) با اقدامی مبتکرانه و متعهدانه، اعلام روز جهانی قدس و اسلام را کردند و با پیروزی انقلاب اسلامی، جنبش‌های آزادی‌خواهی در سطح جهان اسلام علیه کفر و استکبار شکل گرفت.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امام راحل در چنین شرایطی برای مقابله با کفر و میدان عمل باز کردن برای آزادی‌خواهان جهان در مقابل رژیم جنایتکار و پلید و خونخوار صهیونیستی، امروز را روز قدس قرار دادند.

جوکار خاطرنشان کرد: برای حمایت و همبستگی با ملت فلسطین و ایجاد امت واحده در مقابل استکبار، اتحاد مستضعفان علیه مستکبران، در چنین روزی که روز عظیمی برای جهان اسلام قلمداد می‌شود، نقطه عطفی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی بیت المقدس را پایه گذاری کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسجد الاقصی که سال‌های سال در سایه بی خردی سران کشورهای عرب و اسلامی که تن به مسالمت آمیزی در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی تن دادند به اسارت این رژیم درآمده، انشاالله به برکت همین روز قدس آزاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت مظلوم فلسطین از سال 1947 میلادی با جنایت و خباثت انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها تحت ظلم یهودیان قرار گرفتند و این رژیم جنایتکار را در این منطقه مستقر کردند و همین جنایتکاران شروع به غارت و کشتار مردم فلسطین روی آوردند و توانستند بخش زیادی از فلسطین را به سلطه خود درآورند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی گفت: همه جهان شاهد بود که مظلومانه تعداد بسیار زیادی از مردم فلسطین و غزه را به شهادت رساندند و سازمان ملل بی خاصیت هم در آن زمان با برپایی رژیم صهیونیستی، فلسطین را به دو قسمت تقسیم کرد و با این اقدام کوچ اجباری هزاران نفر از سرزمین‌های اشغالی را فراهم کرد.

جوکار با بیان اینکه خوش خدمتی سازمان ملل به صهیونیستی در تاریخ زبانزد است گفت: یک میلیون نفر آواره و ده‌ها هزار نفر در آن زمان به قتل رسیدند و این گونه در سایه حمایت‌های سازمان ملل دولت سازی کرده و بر سر ملت فلسطین آوار شدند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ابتدای سال 1947 تنها شش درصد از فلسطین در اختیار و اشغال صهیونیست‌ها بود گفت: با این وجود در سایه بی تدبیری، خواری و خیانت سران کشورهای عربی بالغ بر 90 درصد فلسطین در اختیار این رژیم جنایتکار است و کشتار بی سابقه ای را شروع کردند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اشغال فلسطین تاکنون 225 قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی به تصویب رسیده که همه لازم الاجرا بوده ولی هیچ یک از اینها تاکنون اجرایی نشده گفت: امروز وقتی می‌بینیم آمریکایی‌ها تنها یک محموله 14 میلیاردی از تجهیزات نظامی و بمب‌های متعدد برای آزمایش به رژیم صهیونیستی می‌دهند و تمام آن برای مردم غزه در یک پهنه 346 کیلومتری مصرف می‌شود و در شش هزار پرواز 70 هزار تن مهمات بر سر این مردم ریختند کاملا حمایت های جهانی استکبار از صهیونیست‌ها مشخص است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فریاد زدند که اسرائیل برای جهان اسلام خطرناک است گفت: این خطر را امام احساس و به آزادی خواهان جهان اعلام کردند و به این وسیله روش و منش مبارزه با اسرائیل در جهان مقابله پیدا کرد و امروز ما یوم القدس، یوم الاسلام داریم و جنبش‌های اسلامی فلسطین دگرگون شده و جریان حماس و جبهه اسلامی که ریشه در انقلاب اسلامی دارد آغاز شد.

جوکار خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی در شرایطی طراحی شد که سران کشورهای عرب دنبال عادی سازی با رژیم صهیونیستی بودند و دنیا فلسطین را فراموش کرده بود و سال‌های سال با روایت‌های دروغین به دنبال آن بودند که رژیم صهیونیستی را در منطقه پایدار کرده و اعلام کنند که صلح و آرامش حاکم است اما طوفان الاقصی تمام راهکارهای آمریکا‌یی‌ها و صهیونیست‌ها را به هم ریخت و عمق نفوذ آن نشان داد که هیمنه و قدرت این رژیم پوشالی است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنیا در سایه طوفان الاقصی بیدار شد و متوجه شد که مسئله فلسطین نه تنها تمام نشده بلکه تازه شروع شده افزود: دوباره صهیونیست‌ها و استکبار جهانی تلاش دارند که کشتارهای قبلی خود را نادیده گرفته و اعلام کنند که جنگ از طوفان الاقصی شروع شده است.

وی گفت: امروز در سطح بین الملل مردم تمام دنیا حقوق بشر آمریکا‌یی‌ها، انگلیسی ها و فرانسوی‌ها را دیده و ملت‌ها در سایه خروش ملت عزیز ایران، ملت های ایران هم به حرکت درآمدند و مسئله فلسطین جهانی و بین المللی شده و تمام افکار عمومی ملت‌ها، همراه با ملت مظلوم فلسطین است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت 14 هزار کودک و 9 هزار زن گفت: بسیاری از این کودکان می‌خواستند در آغوش مادران و پدرانشان باشند ولی آنها را به آغوش خاک سپردند، این کودکان و زنان چه گناهی کردند؟

جوکار بیان کرد: تمام 33 بیمارستانی که در غزه وجود داشت را به صورت کامل نابودد کردند و آخرین بیمارستانی که فعالیت داشت الشفا بود که دیدیم چه جنایتی در این بیمارستان از سوی رژیم صهیونیستی انجام گرفت؛ این رژیم دارای هفت پروتکل است که یکی از آنها، تسلط بر تمام دنیا به عنوان قوم برتر است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از نیل تا فراط را حوزه جغرافیایی خود می‌دانند گفت: آیا می‌توان با این رژیم جنایتکار که چنین دیدگاهی دارند می‌توان مذاکره کرد؟ این یک خیال باطل است.

وی با تاکید بر اینکه امروز جهان اسلام باید هوشیار و بیدار شود گفت: امروز بین دولت ها و ملت های اسلامی وقفه ایجاد شده و دولت‌های دیکتاتور اجازه نمی‌دهند ملت‌ها حرکت کنند ولی جبهه مقاومت خودش را پیدا کرده است که نمونه آن انصارالله یمن است که این مردم شریف و مومن چگونه رژیم صهیونیستی را به لحاظ اقتصادی از پای درآورده و حزب الله لبنان هم از جنوب امنیت رژیم صهیونیستی را گرفته است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با نابودی این رژیم را به چشم می‌بینیم گفت: امروز این رژیم روز به روز ضعیف تر و ناتوان تر شده و خود را به ناوبودی نزدیک‌تر می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها