کیهان: چرا اسرائیل به ریسک سنگین تن داد؟!/ آنها ایران را عامل اصلی همه بدبختی‌های خود می‌دانند

کد خبر: 1283620

کیهان نوشت: جمع‌بندی رژیم غاصب این بود که واکنش سنگین ایران هر چند ممکن است اوضاع نظامی اسرائیل را خیلی بدتر کند اما شاید حمله به فرماندهی نظامی ایران بتواند اوضاع سیاسی را به نفع اسرائیل تعدیل نماید.

کیهان: چرا اسرائیل به ریسک سنگین تن داد؟!/ آنها ایران را عامل اصلی همه بدبختی‌های خود می‌دانند

گروه سیاست سایت فردا - با وجود خط و نشانی که صهیونیست‌ها پس از عملیات طوفان‌الاقصی می‌کشیدند اما ماشین جنگی آنها در غزه گرفتار شده است چنانکه حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق را می‌توان ناشی از این شرایط اسرائیل دانست.  

روزنامه کیهان در این زمینه نوشته: مقامات اسرائیلی ایران را عامل اصلی همه این بدبختی‌های خود دانسته و معتقدند ایران از طریق راه‌اندازی یک ستاد عملیاتی در سوریه، همه این موارد را مدیریت می‌کند و کاملاً اوضاع را از کنترل اسرائیل خارج کرده است. 

بر این اساس کابینه نظامی اسرائیل که قبلاً هم در جریان به شهادت‌ رساندن «سیدرضی موسوی» نفر سوم یا چهارم ایران در سوریه، دست به ریسک زده بود، این بار در بالاترین پله، به عملیات بسیار پرریسک علیه ایران در سوریه دست زد. 

در واقع رژیم غاصب با علم به اینکه چنین اقدامی با واکنش شدید قطعی ایران مواجه می‌شود، با استفاده از پیشرفته‌ترین هواپیمای نظامی خود - اف 35 - همزمان با شش موشک به محل حضور شهید زاهدی شلیک کرد. بر اساس اظهارات بعضی مؤسسات آمریکایی نزدیک به دولت نتانیاهو، جمع‌بندی رژیم غاصب این بود که واکنش سنگین ایران هر چند ممکن است اوضاع نظامی اسرائیل را خیلی بدتر کند اما شاید حمله به فرماندهی نظامی ایران بتواند اوضاع سیاسی را به نفع اسرائیل تعدیل نماید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها