نگاه خراسان به سناریوهای ایرانی برای پاسخ به دشمن صهیونیستی

کد خبر: 1283654

برخی کارشناسان با توجه به تکرار اقدامات صهیونیست ها، بر این باورند که باید پاسخ تلافی جویانه تهران به تل آویو سطح بالاتری داشته باشد.

گروه سیاست سایت فردا - زمان و مکان حمله و شدت و حدت پاسخ ایران به حمله تروریستی صهونیست‌ها مهم‌ترین سوالاتی است که در روزهای گذشته  ذهن اسرائیلی‌ها را به خود مشغول کرده و هنوز نتوانستند پاسخ درستی برای آن پیدا کنند. 

روزنامه خراسان در این زمینه نوشته: وحشت صهیونیست ها از بی‌برقی و قحطی باعث شده تا آن‌ها سراسیمه برای خرید موتور برق و ذخیره آب اقدام کنند. تصاویر منتشرشده نشان می دهد که شهرک نشینان به برخی فروشگاه ها هجوم برده و هرچه مواد غذایی بوده را غارت کرده اند. 

بهشتی‌پور، کارشناس مسائل بین الملل می‌گوید: «هدف تل آویو  کشاندن ایران به میدان جنگ مستقیم با آمریکاست... ایران به خوبی می داند  اگر می خواهد موفق شود باید زمین بازی را در جای دیگری تعریف کند و  در زمان و مکانی که برای اسرائیل اصلا قابل پیش بینی نباشد ، ضربه متقابل و متناسب را  وارد کند. اقدامی که حتما  موثر، همگن و بازدارنده  باشد تا از تکرار آن در آینده جلوگیری کند.» 

برخی کارشناسان با توجه به تکرار  اقدامات صهیونیست ها، بر این باورند که باید پاسخ تلافی جویانه  تهران به تل آویو سطح بالاتری داشته باشد. در همین راستا یک کارشناس در گفت و گوی تلویزیونی تاکید کرد که برای توقف دومینوی ترور فرماندهان ایرانی باید  10 پله بالاتر به این اقدام صهیونیست ها پاسخ دهیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها