بلومبرگ: آمریکا می‌داند که حمله ایران به اسرائیل قطعی است

کد خبر: 1284949

«آمریکا معتقد است حمله ایران به اسرائیل قطعی است، اما زمان آن مشخص نیست. ایران احتمالا در این حمله از موشک‌ها و پهپادهای نقطه‌زن با دقت بالا استفاده خواهد کرد».

بلومبرگ: آمریکا می‌داند که حمله ایران به اسرائیل قطعی است

این مطلب را خبرگزاری بلومبرگ منشر کرد و به نقل از افراد مطلع از گزارش‌های اطلاعاتی- امنیتی در آمریکا نوشت: پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق نزدیک شده است.

این منابع که خواستند نام‌شان فاش نشود، گفتند: حملاتی که احتمالاً توسط تهران یا عوامل آن در منطقه انجام می‌شود، مراکز نظامی و دولتی در اسرائیل را هدف قرار خواهند داد.

بلومبرگ با استناد به اطلاعات محرمانه نوشت: ممکن است در این حمله از موشک‌ها و پهپادهای نقطه‌‌زن با دقت بالا استفاده شود. ایالات‌متحده معتقد است از آنجا که ایران بار دیگر سوگند خورد از حمله اسرائیل که دو فرمانده و چندین افسر پاسداران انقلاب اسلامی در آن کشته شدند انتقام بگیرد، حمله بزرگ به اسرائیل، حتمی است و ممکن است در روزهای آتی رخ دهد.

یکی از کسانی که در گزارش بلومبرگ از او نقل قول شد، گفت: حمله قطعی است، اما تاریخ آن مشخص نیست. ایالات‌متحده بر این باور است که حملات ایران یا نیروهای نیابتی آن به اهدافی نظامی در اسرائیل، «قریب‌الوقوع» است و تنها چیزی که درباره آن اطمینان وجود ندارد، زمان دقیق این حملات است.

کیهان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها