امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با «فردا»:

اسرائیل پاسخ ایران را بدهد به سقوط بسیار نزدیک می‌شود

کد خبر: 1285416

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اسرائیل در مقطع کنونی به سمت ترور می‌رود.

اسرائیل پاسخ ایران را بدهد به سقوط بسیار نزدیک می‌شود

گروه سیاست سایت فردا: حمله ایران به اسرائیل اقتدار پوشالی رژیم صهیونیستی را از بین برد و به جهانیان نشان داد که هم جمهوری اسلامی ایران با هرگونه تعرضی به شدت مقابله می‌کند و هم آنکه ثابت کرد رژیم غاصب قدس هیچ چیز در چنته ندارد.

امیررضا واعظ‌آشتیانی، «من تصور می‌کنم اسرائیلی‌ها به سمت ترور می‌روند و با این سیلی که از ایران دریافت کردند، به ترور رجوع می‌کنند. نکته قابل تأسف این است وقتی سفارت ایران را در دمشق می‌زنند، اروپایی‌ها مهر بر دهان زده بودند و حتی در زبان هم این عمل غیرقانونی را محکوم نکردند اما امروز که جمهوری اسلامی برای تنبیه متجاوز سرزمین‌های اشغالی را بمباران کرد آنها به نفع صهیونیست‌ها موضع می‌کردند و جمهوری اسلامی را محکوم می‌کنند؛ به خصوص آلمان، فرانسه و انگلیس که خودشان از مسببان وضعیت کنونی منطقه هستند. اروپایی‌ها که برده و گروگان اسرائیلی‌ها هستند راهی نداشتند جز حمایت از اسرائیل».

او ادامه داد: «سرلشکر باقری به نکته مهمی اشاره کردند که اگر اسرائیل متوسل به پاسخگویی شود، ایران پاسخی سخت‌تر می‌دهد. آمریکا هم اگر وارد عرصه شوند در گردابی بدتر از ویتنام گرفتار می‌شوند. اگر آمریکایی‌ها عقل داشته باشند می‌روند و مانع پاسخ‌دهی اسرائیل می‌شوند وگرنه شرایط برای خودشان بسیار سخت می‌شود و سقوط اسرائیل بسیار به جلو می‌افتد».

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «اگر اسرائیل پاسخ ایران را بدهد دیگر پایان ماجرا دست ماست. به فرموده رهبر انقلاب دنیا دیگر دنیای بزن و دررویی نیست. این اتفاق و این حرکت نشان داد ایران اهل لاف‌زدن نیست برخلاف اسرائیلی‌ها که می‌گفتند ما مجهز به گنبد آهنی هستیم و حریف همه هستیم. ایران همه این‌ لاف‌های اسرائیل را نقش برآب کرد و حالا هم می‌گوید که اگر شیطنتی مجدد کند به سرنوشتی دچارش می‌کند که نه آمریکایی‌‌ها و نه اروپایی‌ها نمی‌توانند نجات‌بخشش باشند».

واعظ آشتیانی در پایان گفت: «اسرائیل هرچند سعی کرد با پروپگاندای رسانه‌ای بگویند که گنبد آهنین خوب عمل کرد اما ناظران در فضای مجازی آنقدر خبررسانی کردند که مقامات صهیونیستی هم به اعتراف وادار شدند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها