پژمانفر: واقعیت این است که ما جنگ‌طلب نیستیم

کد خبر: 1285733

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی حمله موشکی بامداد یکشنبه ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را فقط بخشی از توانمندی نظامی جمهوری اسلامی دانست.

پژمانفر: واقعیت این است که ما جنگ‌طلب نیستیم

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی حمله موشکی بامداد یکشنبه ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را فقط بخشی از توانمندی نظامی جمهوری اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر گفت: واقعیت این است که ما جنگ‌طلب نیستیم و در این ماجرا هم به دنبال جنگیدن نبودیم بلکه آنچه در حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی فلسطین اتفاق افتاد تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل حمله موشکی‌ به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق بود.

عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس یازدهم افزود: اظهارنظرهای مقامات رژیم صهیونیستی نشان دهنده آن است که پیام جمهوری اسلامی را دریافت کرده‌اند و بنایی برای پاسخ ندارند اما اگر بخواهند دست از پا خطا کنند ایران ظرفیت‌های جدید خود را به کار خواهد گرفت و پاسخ سنگینی خواهد داد.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم ما به دنبال جنگ نیستیم اما اگر مقامات رژیم صهیونیستی بخواهند کار سقوط این رژیم را تسهیل می‌شود البته تصمیم با آنهاست.

وی یادآور شد: نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی حمله موشکی ایران به اسرائیل با وجود فشارهای رژیم صهیونیستی و حامیانش بدون هیچ نتیجه‌ای و فقط با صدور بیانیه‌ به پایان رسید.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: با وجود حمایت‌های همه جانبه غرب، ناکامی رژیم صهیونیستی هم در میدان درگیری و هم در نشست شورای امنیت، نشان دهنده موفقیت ایران در میدان و دیپلماسی است. هماهنگی کامل میدان و دیپلماسی توانست رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود./ایرنا

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها