«فردا» گزارش می‌دهد:

مقابله با اسرائیل فصل مشترک همه نیروهای سیاسی داخلی

کد خبر: 1286090

همه گروه‌های سیاسی داخلی با هر نوع تفاوت سلیقه‌ای که دارد اما در موضوع حمله ایران به اسرائیل به وحدتی حداکثری رسیده‌اند و اقدام اخیر سپاه پاسداران را غرورآفرین می‌دانند.

مقابله با اسرائیل فصل مشترک همه نیروهای سیاسی داخلی

گروه سیاست سایت فردا: حمله غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی نه تنها همه کشورهای مستقل دنیا و همه ملت‌ها را به وجد و شادی آورد، بلکه حالا در داخل ایران هم باعث ایجاد نوعی همگرایی و وحدت سیاسی میان نیروهای مختلف سیاسی شده است. پس از سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تنبیه صهیونیست‌ها و متعاقبش انجام عملیات «وعده صادق» همه دنیا متوجه شدند که اولا سخن رهبر انقلاب برای نظام جمهوری اسلامی فصل‌الخطاب است و اگر ایشان دستور دهند، موشک‌های ایران تا قلب تلاویو هم می‌رود و ثانیا دنیا فهمید که ایران اهل بی‌جواب‌گذاشتن جنایت‌های صهیونیست‌ها نیست. ثالثا همه اذعان کردند که ایران در چارچوب قواعد بین‌المللی به اسرائیل حمله کرده است زیرا حمله اخیر متعاقب حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق رخ داده است.

با جمع همه اینها نیروهای سیاسی داخلی هم با هر گرایش و تفکری که دارند، بیانیه دادند و از حمله ایران حمایت کردند. از منتهی‌الیه راست‌ها تا منتهی‌الیه چپ‌ها. سید محمد خاتمی هم از جناح اصلاحات بیانیه داد و دقیقا بر راستای مواضع نظام اعلام موضع کرد.

نکته حکمت‌آموز در این بین آن است که در مسائل کلان و استراتژیک همه نیروهای سیاسی داخلی با نظام همراه‌اند و همه در مواجهه با دشمن خارجی به یک کل واحد تبدیل می‌شوند. نتیجه مثبت این شرایط آن است که دشمنان ایران متوجه شدند علاوه بر آنکه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی یک قدرت بلامنازع است، در داخل هم دارای انسجامی کامل است و اگر گروه‌های مختلف در بزنگاه‌های سیاسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، اما در مواجهه با دشمنان ایران یک‌صدا هستند. رسانه‌های بیگانه و دولت‌های غربی سعی خود را به کار گرفتند تا چنین القاء کنند در این موضوع میان گروه‌های سیاسی داخل ایران افتراق وجود دارد اما پس از صدور یکی از پس دیگری بیانیه احزاب و گروه‌های مختلف عملا طرح آنها با شکست روبه‌رو شد.

بی‌تردید امروز بیش از هر زمان، کشور نیاز به وحدت کامل دارد زیرا دشمن اسرائیلِ جنایتکار است که نه برایش ایران مهم است و نه مردم ایران. رژیم صهیونیستی نشان داده است برای رسیدن به اهدافش می‌تواند کودکان تشنه‌لب را به شهادت برساند، می‌تواند آب و غذا را بر یک ملت ببندد و می‌تواند جنگی راه بیندازد که هدف از آن جنگ الزاما نسل‌کشی مردم غزه است. طبیعی است برای این رژیم سرنوشت هیچ کشور و ملتی مهم نیست؛ از این رو در مقطع کنونی همه باید بکوشند تا با وحدت حداکثری با این رژیم مواجه شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها