جام جم ناکامی صبح جمعه رژیم خبیث را اینگونه توصیف کرد: ترقه بازی!

کد خبر: 1286585

جام جم نوشت: تلاش برای بزرگ‌نمایی نفوذ چند ریزپرنده در حالی انجام می‌شود که جمهوری اسلامی ایران این شجاعت را داشت که از قبل رسما اعلام کند پاسخ جنایت اسرائیل را خواهد داد و در شب عملیات وعده صادق نیز رسما انجام این عملیات را اعلام کرد.

جام جم ناکامی صبح جمعه رژیم خبیث را اینگونه توصیف کرد: ترقه بازی!

گروه سیاست سایت فردا - تلاش برای بزرگ‌نمایی نفوذ چند ریزپرنده در حالی انجام می‌شود که جمهوری اسلامی ایران این شجاعت را داشت که از قبل رسما اعلام کند پاسخ جنایت اسرائیل را خواهد داد و در شب عملیات وعده صادق نیز رسما انجام این عملیات را اعلام کرد.

روزنامه جام جم با طرح این موضوع نوشته: تلاش برای بزرگ‌نمایی نفوذ چند ریزپرنده در حالی انجام می‌شود که جمهوری اسلامی ایران این شجاعت را داشت که از قبل رسما اعلام کند پاسخ جنایت اسرائیل را خواهد داد و در شب عملیات وعده صادق نیز رسما انجام این عملیات را اعلام کرد.

رژیم صهیونیستی در کمتر از هفت ماه دو ضربه کاری متحمل شد که هر یک از حیث داخلی و خارجی، ترمیم‌ناپذیر هستند. نخستین ضربه، عملیات طوفان‌الاقصی بود که یک غافلگیری استراتژیک و شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی بزرگ برای تل‌آویو محسوب می‌شد. دومین ضربه اما حاصل ناتوانی و خطای محاسباتی سران اسرائیل در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران بود که درنهایت به عملیات نظامی بی‌سابقه و کم‌نظیر ایران علیه رژیم صهیونیستی منتهی شد.

حیات صهیونیست‌ها در تداوم جنگ و افزایش بحران است اما با شواهد موجود، می‌توان نتیجه گرفت که شجاعت آغاز چنین جنگی را ندارند و به جای نبرد در میدان می‌خواهند با تاکتیک‌های رسانه‌ای و عملیات‌های تبلیغی،خود را فاتح میدانی نشان دهند که بنا بر توییت وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها «ضعیف» و فاقد هر گونه اعتبار است؛ درست مثل ماهیت وجودی خود صهیونیست‌ها.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها