توضیحات قالیباف درباره نحوه رسیدگی به جداول بودجه در جلسه غیرعلنی مجلس

کد خبر: 1288343

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی نحوه رسیدگی به جداول بودجه در صحن را توضیح داد.

توضیحات قالیباف درباره نحوه رسیدگی به جداول بودجه در جلسه غیرعلنی مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس از ارائه توضیحات رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی پیش از شروع صحن علنی امروز، برای نحوه اداره جلسه به منظور بررسی جداول بودجه 1403 برای نخستین بار خبر داد.

علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی، عنوان کرد: پیش از شروع جلسه علنی، دکتر قالیباف رئیس مجلس در خصوص نحوه اداره جلسه علنی مجلس که برای نخستین بار بودجه به این شکل بررسی و بخش جداول لایحه بودجه 1403 به صورت جداگانه مصوب می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد./خانه ملت

پیشنهادات کمیسیون‌ها در بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ مقدم بر نظر نمایندگان است

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به پیشنهادات کمیسیون‌ها در روند بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس مقدم بر نظر نمایندگان است و در اولویت قرار دارد.

محمدصالح جوکار در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نشست غیرعلنی امروز - دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این نشست نحوه رسیدگی به جداول بودجه و تصویب آن در صحن مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه رئیس مجلس توضیحاتی را در باره نحوه طرح و رسیدگی به پیشنهادات نمایندگان را در صحن مجلس به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: رئیس مجلس در این جلسه گفت که در روند بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اولویت با رسیدگی به پیشنهادات کمیسیون های تخصصی است و پس از آن پیشنهادات نمایندگان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

جوکار خاطرنشان کرد: پیش از این در بررسی بودجه ابتدا پیشنهادات نمایندگان مورد بررسی قرار می گرفت و بعد پیشنهادات کمیسیون های تخصصی مجلس در صحن بررسی می شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها