گزارش جام جم از فریاد آزادیخواهی؛ از تهران تا واشنگتن

کد خبر: 1288364

جام جم نوشته: اگر نتانیاهو فقط احتمال وقوع یک درصد از این رویدادها را می‌داد، هرگز وارد این میدان ـ که حکم یک عملیات انتحاری علیه خود و دولتش را دارد، نمی‌شد.

گزارش جام جم از فریاد آزادیخواهی؛ از تهران تا واشنگتن

گروه سیاست سایت فردا - پروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیست‌ها با سانسور روایت‌های صحیح و وارونه جلوه دادن حقایق، مانع از ترویج آنها شده بود اما زلزله طوفان الاقصی همه معادلات و محاسبات صهیونیست‌ها را بر هم زده و فریاد ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساند.

روزنامه جام جم با اشاره به این موضوع نوشته: شرایط پیش آمده در اقصی نقاط دنیا به قدری حیرت‌انگیز است که اگر نتانیاهو فقط احتمال وقوع یک درصد از این رویدادها را می‌داد، هرگز وارد این میدان ـ که حکم یک عملیات انتحاری علیه خود و دولتش را دارد ـ نمی‌شد تا در این حد منفور جهانیان نشود.

غافلگیری صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی و ناتوانی اسرائیل در جنگ غزه، زمینه مناسبی را برای افزایش همبستگی ملـی میـان محور مقاومت و مجاهدان فلسطینی از‌جمله سازمان‌های حماس و جهاد اسلامی و هماهنگی آنها با دیگر اعضای این محور نظیر حزب ا... لبنان، انصارا... یمن و گروه‌های جهادی عراق و سوریه فراهم کرد. توانی که با ضرب شست جمهوری اسلامی ایران در عملیات ‌وعده صادق‌ به اوج خود رسید.

نگاهی به عملکرد خشونت‌بار پلیس آمریکا درقبال دانشجویان معترض، علاوه بر تناقض‌های آشکار حقوق بشری که آمریکا با توسل به آن بهانه‌ای برای اقدامات مداخله‌گرانه‌‌اش می‌یابد، روایتگر سکوت مزورانه سلبریتی‌هایی است که خود را مدافع صلح می‌دانستند اما هیچ نظری در خصوص استفاده پلیس از نارنجک‌، گاز اشک‌آور و سلاح‌های دستی ندارند و فقط نظاره‌گر این حجم از توحش هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها