در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر؛

سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران هستند

کد خبر: 1288652

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی نوشت: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران هستند

در متن پیام سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات آمده است: ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینشگر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

وی این پیام افزود: آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاک ترین و شریف ترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

سردار سلامی بیان کرد: در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

وی در پیام خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلای حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا کنند.

سردار سلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما (کارگران) و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود، افزود: اینجانب، این ایام را به همه کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض کرده و دست بوس شما عزیزان هستم.

وی تصریح کرد: همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند می‌زنیم و اوامر رهبر عظیم الشأن‌مان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌کنیم.

به گزارش ایرنا،«مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» شعار هفته کارگر است و روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که ۵ اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌ است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها