مقدم‌فر: مرد ابدی منبع بسیار خوبی برای کارهای هنری درباره شهید طهرانی مقدم است

کد خبر: 1290756

شهید طهرانی مقدم هنوز خوب به جامعه معرفی نشده است در شرایطی که امروز دنیا و جبهه مقاومت به دنبال این هستند که ببینند شهید مقدم کیست که اینگونه توانسته برای جهان اسلام تولید قدرت کند.

مقدم‌فر: مرد ابدی منبع بسیار خوبی برای کارهای هنری درباره شهید طهرانی مقدم است

مشاور فرمانده کل سپاه در مراسم تجلیل از نویسنده کتاب «مرد ابدی» گفت: شهید طهرانی مقدم هنوز خوب به جامعه معرفی نشده و جبهه مقاومت به دنبال این است که ببینند شهید طهرانی‌مقدم کیست که اینگونه توانسته برای جهان اسلام تولید قدرت کند.

دکتر حمیدرضا مقدم‌فر؛ مشاور فرمانده کل سپاه در مراسم تجلیل از نویسنده کتاب «مرد ابدی» در نمایشگاه کتاب گفت: شهید طهرانی مقدم هنوز خوب به جامعه معرفی نشده است. دنیا و جبهه مقاومت به دنبال این هستند که ببینند شهید طهرانی‌مقدم کیست که اینگونه توانسته برای جهان اسلام تولید قدرت کند. دنیا از این قهرمانان کم دارد ولی ما کسی را داریم که در این 2 هزار صفحه کتاب‌ تلاش و مجاهدتهای او را می‌بینیم.

وی افزود: امروز در مورد شهید طهرانی مقدم قصور کرده‌ایم؛ چراکه هنوز سریال زندگی او ساخته نشده است اما این کتاب حجت را برای عرصه هنر تمام کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم یک الگو برای پدر خوب بودن و نمونه زیست انقلابی و جهادی است.

مقدم‌ فر تاکید کرد: شهید طهرانی مقدم دست حاج قاسم را در جبهه مقاومت پر می‌کرد و امروز در جبهه مقاومت با موشک‌های طهرانی مقدم است که  با صهیونیستها می‌جنگیم.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها